• Wie is er ook zo een fan van Saw:D?



    [ topic verplaatst door een moderator ]


    I will be.

    Ik heb een stuk van de film gezien dat 2 mensen delen van hun lichaam moesten hakken/snijden en dat in een weegschaal gooien.. en dat iemand met haar hand in het zuur moest enzo.. nou, het licht in m'n kamer ging nooit meer uit, IT'S HORRIBLE. Ik haat horror films.

    Oh by the way, ik vind het wel super interessant om te weten hóe ze dood gaan elk deel :'D maar ik hoef het niet te zien haha. Alleen het begin voordat ze dood gaan.

    [ bericht aangepast op 17 sep 2011 - 15:55 ]


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Raveleijn schreef:
    Ik heb een stuk van de film gezien dat 2 mensen delen van hun lichaam moesten hakken/snijden en dat in een weegschaal gooien.. en dat iemand met haar hand in het zuur moest enzo.. nou, het licht in m'n kamer ging nooit meer uit, IT'S HORRIBLE. Ik haat horror films.


    Haha. Da's zes. ^^
    Nah. Ik vind het ook ranzig, maar zoo goed gedaan en verzonnen en het is niet alleen maar even slachten en moorden. Die mensen hebben een verleden ^^


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Ik dacht even dat het over mijn opleiding ging :')
    OT: Ik vind ze wel lachwekkend.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik vind het opzich wel een leuke film, maar elk deel is een beetje hetzelfde.. 'Wanna play a game?', dood.

    Evaporate schreef:
    Ik absoluut niet.


    You never fail, unless you keep trying...

    Padalecki schreef:
    Ik! Ik heb er zelfs met een vriendin een parody op gemaakt! =D

    (Linkje naar de parody)

    :O die vind ik egt gemeen!!! (maar best wel grappid:X)


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.

    Ik vind het doodeng. Ik ben bij saw1 niet verder gegaan met kijken toen die vrouw met dat ding om haar hoofd een man moest vermoorden voor een sleutel. Ik vond dat verschrikkelijk.


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.

    Ik vind 't leuk. Maar ik ben zo sadistisch als het maar kan :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Stonem schreef:
    Ik vind 't leuk. Maar ik ben zo sadistisch als het maar kan :')

    me 2
    en ik vond 7 in 3d helemaal geweldig! haha mijn vriend en ik gingen telkens proberen die bloedspetters te vangen xD


    we all deserve to die

    develin schreef:
    (...)
    me 2
    en ik vond 7 in 3d helemaal geweldig! haha mijn vriend en ik gingen telkens proberen die bloedspetters te vangen xD

    Bij mij wou niemand mee omdat ie in 3D was ;___;


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Me!
    Ik kan dus daarom lachen. Maar ik lach gewoon om alle horrorfilms.


    stay safe because I like being alive at the same time as you