• Ik heb nu echt een knuffel nodig. Want zo'n kutwijf, uitleg zit tegen me te praten op FB en ik kan er gewoon niet meer tegen. Want een vriendin van me had haar als vriend verwijdert, dus ik doe dat ook gewoon. Omdat ze me altijd heeft gepest en ik niks meer met haar te maken wil hebben. Hier het gesprek.

Tanyah: amai je bent ook zo zielig als iets
    Ik: ?
    Tanyah: me verwijdere als vriend zielig kind
    Ik: Dus? 'k Hoef niks meer met u te make hebben, ge zijt verleden tijd. Trouwens, wat gij nu doet is zielig, dus stop zo te doen en rot op!
    Tanyah: haha kijk naarjezelf en ga nr je ppa !
    Ik: Ik heb de mijne tenminste gekend, gij niet. Want niemand van de meisjes gelooft u dat ge die al hebt gezien hoor, dus.
    Tanyah: toch heb ik hem gezien en daarwaren 3 vriendinnen bij iets wat jij niet hebt vettig kind :d iedereen zou bij je weggaan ik begrijp je papa wel! en weetje iedereen haat jou ook, ze zeggen dat je geen leven hebt dik bent en onverzorgd ;d ja jou ''vriendinnetjes''
    Ik: Jaja dat zal. Ik geloof u al nie meer.
    Tanyah: haha het is zo jammer dat je levenloos bent he dikzak :d
    Ik: Ik heb tenminste een leven, kunt gij nie zeggen.
    Tanyah: ik noem niet selna he wss heeft u pa zelfmoord gepleegd omdt die u beu was ocharm!!

Ze weet dat me papa gestorven is door een hartstilstand. Ik haat dat kind. Vorig jaar en het jaar ervoor heeft ze me altijd gepest. Ze blijft doorgaan. Ik probeer het te negeren, maar dat lukt gewoon niet.

[ topic verplaatst door een moderator ]

Er gewoon niet op ingaan als ze tegen je begint..
    Ik snap sowieso niet dat je dat al doet.. ze probeert je alleen maar verder de grond in te stampen

La credenza è una medicina contro il timore

Geef me haar fb en ik zal dat kind eens wat zeggen :x Kutwijf -grmbl.

To love is to destroy.

Ik snap je niet. Als je zo tegen haar praat, dan verwacht je toch dat ze zo tegen je gaat doen? Anyway, praat niet tegen haar.
    -No offence-

comfort in c h a o s

Wat is haar FB? Even serieus.

To infinity and beyond •

Austen schreef:
    Ik snap je niet. Als je zo tegen haar praat, dan verwacht je toch dat ze zo tegen je gaat doen? Anyway, praat niet tegen haar.
    -No offence-

Zij begint zo kut te doen en ik probeer me alleen maar te verdedigen. Altijd al doet ze zo tegen me.

Wat gaat ze kut lopen doen.. (no_chears)

-

Niet haar fb geven, want dan gaan iedereen zeiken, komt het neer op cyberpesten, wordt jou toppic gesloten en komen de mods naar jou toe omdat jou het adres gaf. Niet doen dus.

Wat ik niet zo goed begrijp is dat je haar nog in je lijst hebt staan? Iemand die zo tegen jou praat, waarom staat die in jou 'vriendenlijst'. En waar twee vechten zijn er twee schuld, hoe kut ze misschien ook kan doen, je doet wel mee en gaat er wel in mee. Je kunt haar het beste maar gewoon verwijderen en blokkeren en niets meer zeggen op wat ze doet of zegt. Op internet niet en in het echte leven ook niet. Als ze toch door gaat, en jij daar niets op zegt, verzamel je gewoon alle mails en berichtjes die ze je stuurt en ga je naar je schoolhoofd. Op zoiets staat tegenwoordig gewoon strenge straffen.

Wie du mir, so ich dir.

Sorry maar jij zet ook je grote mond op dus je kan hem terug verwachten.
    Jij hapt dan heeft zij haar zin.

Some angels have no wings.

Ik zou d'r een flinke mep geven mocht ik haar in real life tegenkomen.
    Maar goed, jij hebt ook niet helemaal schone vingers ;o

No growth of the heart is ever a waste

Dat wijf is niks waart, gewoon negeren (;

It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

Ik heb haar nu gewoon weggeklikt. (:

& als iemand mij dik noemt zeg ik altijd. Mijn moeder heeft teminsten geld voor eten (;

It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse