• Ik fietste net naar huis, langs een kroeg. Ik was like helemaal in m'n gedachten verzonken enzo. Opeens hoor ik zo twee mannen keihard 'HEE' roepen. Lol ik kreeg een hele stuiptrekking ofzo, best wel lelijk (:
    Nja, om het een beetje 'ontopic' te houden: Wie heeft ook zoiets meegemaakt?


    I wish I could write as mysterious as a cat - Edgar Allan Poe

    ik; en dan kijk ik achterom en denk ik; Wtf ben jij?
    Of dat roepen ze eey lekkerding, en dan denk ik; Ben je wel goed bij je hoofd
    allemaal van die vage dingen


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Oh ja zo vaak, ik ben zo niet-oplettend :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ja, hoor. En dan kijken ze altijd zo eng. D:


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik fietste gister naar school. Word er getoeterd uit zo'n auto en een briefje naar mijn hoofd gegooid. Met een wtf-gezicht fietste ik snel verder.

    Trouwens wat doe je rond 12 uur op straat!

    [ bericht aangepast op 17 sep 2011 - 6:29 ]


    Firm believer of all that is magic

    Stonem schreef:
    Oh ja zo vaak, ik ben zo niet-oplettend :')


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Stonem schreef:
    Oh ja zo vaak, ik ben zo niet-oplettend :')


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Springfield schreef:
    Ja, hoor. En dan kijken ze altijd zo eng. D:


    26 - 02 - '16

    Hahhha dat heb ik 1 keer gehad. Het was 10 over half 3 in de nacht en ik kwam met 2 vriendinnen terug van de film en we liepen door de stad.
    Gingen die jongens helemaal zo van. 'Heey, kom je ook hiereen' allemaal dat soort vage dingen. We waren echt fucking bang xD


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Ja, héél vaak.
    En ik word ook heel vaak 'schatteke' genoemd. ):


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    ik ben best wel vaak diep in gedacten en als iemand me dan een klap geeft schrik ik wakker xd


    I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!

    Omg, dat had mijn vriendin een keer. Ging er zo'n oude man fluiten en "Hey, lekkerding" roepen. Echt vies en eng! :'O


    *inspirerende en motiverende quote van een belangrijk persoon uit de geschiedenis*

    Heb ik ook een keer gehad, alleen dan om 4 uur 's middags toen ik terugfietste van school. Doodnormaal op een fietspad, schreeuwt zo'n jongen opeens: "EY SCHATJE KOM EENS HIER IK HEB WAT VOOR JE!" Ik schrok zo erg dat ik een enorme slinger maakte, waarop al die jongens keihard moesten lachen. Ze kregen een middelvinger naar hun kop en ben snel doorgefietst (cat)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.