• Elk jaar organiseert onze school een vaardigheidstage ( een week lang en het is verplicht ). Dat is om mensen beter te leren kennen enz... In mijn 3de jaar ben ik naar Parijs gegaan en in mijn 4de naar Berlijn. Nu in het 5de jaar, joepie survivalen in de Ardennen ;p Maar ik zit bij 5 vriendinnen in een chalet dus dat wordt nog wel leuk, denk ik. In de paasvakantie ( niet verplicht ) organiseert onze school voor de vierde en vijfdejaars een reis voor 3 dagen naar Londen en ik mag mee van mijn ouders ! ;D Ik kon ook nog in de krokusvakantie naar Athene gaan maar dat gaat niet door ;s

    Maken jullie op schoolreizen ?


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    In de eerste naar Latrop
    In de tweede naar Uelsen, of zo
    In de derde naar Parijs
    In de vierde niks
    In de vijfde kunnen we kiezen uit Londen, Praag, Rome of Barcelona
    :9~


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Op de middelbare school ben ik naar Slovenië geweest en op het HBO naar de Ardennen


    I was an angel living in the garden of evil

    In de eerste gingen we op schoolreisje vaan Walibi en in de 2e skiën maar toen was ik ziek. In de 3e deden we niets en in de 4e ben ik naar Ierland geweest op werkweek ^^
    En de tekenklas kan dit jaar naar Rome toe, en ik wil meee. Maar ik heb geen tekenen :-(


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Misschien na mijn examens naar Parijs. (krul)

    [ bericht aangepast op 16 sep 2011 - 17:40 ]


    <3

    eerste; bobbejaanland
    tweede; efteling
    derde; bobbejaanland
    vierde; weekje; barcelona/berlijn,dresden,praag/turkije/rome/parijs/londen en ik ga waarschijnlijk naar londen (:


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Op mijn vorige school gingen we naar Berlijn.

    En het enige uitstapje wat we dit jaar gaan maken is naar het gerechtsgebouw, wat ongeveer 30 meter naast mijn school ligt :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik ben in Brussel, Schotland en Amsterdam geweest.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Nog niet in de tweede, maar we gaan veel museadingen bezoeken dit jaar --'

    Binnenkort met mijn school naar Nijmegen, dan gaan we daar naar een museum.. En daarna mogen we twee uur winkelen en dan gaan we discobowlen met alle tweedeklassen :'D

    dat survivallen in de ardennen, is fácking vet tho :3
    ik ben er dit jaar geweest, en het is super awesome.


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Wow, jij gaat echt naar vet gave dingen. Ik ben in de eersteop kamp geweest tussen de koeien. En naar leiden. En in de tweede alleen naar Berlijn.. Dit jaar gaan we naar den haag geloof ik..


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    In de eerste naar... weet ik niet meer, ergens drie dagen in zo'n huisje, ergens in Nederland. Dacht ik.
    In de tweede naar Walibi.
    Derde week skiën in Oostenrijk.
    En in de vierde op uitwisseling naar Italië -één week daar, één week hier- en op 't eind weer naar Walibi.
    En ik wil ook naar Athene! D:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen