• En alweer sta ik in een bomvolle trein! En ik moet nog een uur! Aargh!
    Hebben jullie hier ook last van?
    Ik echt elke week -,-


    You never fail, unless you keep trying...

    Ik heb dat met de bus, als ik in de ochtendspits zit. Dan zit die hele bus altijd overvol en allemaal mensen moeten in het pad staan en flikkeren dan de hele tijd over elkaar heen :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    In de bus naar Groningen waar mijn school staat niet, want ik moet net op die halte opstappen waar er nog plek is om te zitten, daarna eigenlijk niet meer, dus lucky me, anders moet ik een uur staan.
    Maar in de stadsbus sta ik wel altijd ja, maar da's maar drie minuutjes en het moet wel, anders kom ik nooit tussen al die mensen door :x


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Nee.. aangezien ik altijd naar school ga op de fiets.
    Maarja, dan heb ik weer last van harde wind en regen. Bah D:

    Celestia schreef:
    Nee.. aangezien ik altijd naar school ga op de fiets.
    Maarja, dan heb ik weer last van harde wind en regen. Bah D:


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Celestia schreef:
    Nee.. aangezien ik altijd naar school ga op de fiets.
    Maarja, dan heb ik weer last van harde wind en regen. Bah D:


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    Vanmorgen moest ik ook in een té volle bus naar school. Die bus gaat langs 4 scholen dus kan je nagaan.. gelukkig ging een vriendin van school met de auto en haalde me van het station :'D


    -

    Jaa heel vaak, maar gelukkig hoef ik niet zo lang. Ik zou ook echt gek worden moest ik een uur lang staan.


    As travars

    Ik haat bomvolle voertuigen...
    LANG LEVE DE FIETS! Die zal nooit bomvol zitten. Maar je kan wel in een troep verzeilen. (cat) Maar dat heb ik nooit voor, eigenlijk. :'D


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Nee. :'D


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Stonem schreef:
    Ik heb dat met de bus, als ik in de ochtendspits zit. Dan zit die hele bus altijd overvol en allemaal mensen moeten in het pad staan en flikkeren dan de hele tijd over elkaar heen :')

    Yup, dat heb ik ook. En mijn hoge hakken werken ook niet echt mee aan de balans.


    I was an angel living in the garden of evil

    Ik ga bijna overal met de fiets naar toe. (:


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Celestia schreef:
    Nee.. aangezien ik altijd naar school ga op de fiets.
    Maarja, dan heb ik weer last van harde wind en regen. Bah D:


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    7 minuten fietsen is ook niet leuk, no kidding. Ik heb medelijden met je. ):


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    7 minuten fietsen is ook niet leuk, no kidding. Ik heb medelijden met je. ):

    Kidding me?
    7 minuten is like niets. xD


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Stonem schreef:
    Ik heb dat met de bus, als ik in de ochtendspits zit. Dan zit die hele bus altijd overvol en allemaal mensen moeten in het pad staan en flikkeren dan de hele tijd over elkaar heen :')


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.