• mijn vriendje niet.

    Kennen jullie dat? Je gaat naar een jongen toe gewoon allemaal uit vriendschap of ze komen je halen. Dat je direct krijgt; OH is het je vriendje! Welke van de twee? Nee mam, is het niet.

    Ik erger er me dood aan, en durf nog nauwelijks met n jongen thuis te komen die GEWOON een vriend is? :Y)
    Meerdere dit probleempje?

    Heel herkenbaar ;p

    Maar het toppunt blijft toch dit:
    Ik had na 9 jaar hem niet meer gezien te hebben weer contact met een oude vriend van me. We hebben toen -nu ondertussen al zo'n 3/4 jaar geleden- eerst veel contact via msn, en gingen toen in een vakans voor de eeste keer weer afspreken. Hij kwam naar mij toe, maar mn ouders gingen die dag weg, dus waren we een paar uur alleen thuis. Mijn ouders zich daar helemaal druk om maken enzow. Zegt mn moeder op een gegeven moment, een paar weken voordat hij zou komen dat mijn vader serieus condooms wilde kopen, voor het geval dat! Ik was like O.M.F.G o.O'I mean, halloo alsof ik meteen de eerste keer met iemand t bed in duik o.o x] Maar t grappigste was nog, dat die vriend een paar weken vantevoren tegen me had verteld dat hij homo was. Fail x'D


    Inspiration can hit you any time

    mijn moeder denkt dat ook altijd. zo vervelend. Ze vraagt het bijna elke dag =.=
    (omdat ik elke dag met een jongen in mijn kamer zit xD)


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Neuh, mijn ouders weten wel beter. :Y)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Het is mijn vader die dat altijd denkt. (krul)


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ik WOU dat ik dat probleem had.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Renegade schreef:
    Nop.


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Mijn ouders doen dat niet, mijn zus wel.

    Hahaha xD Jup :P Ik ken het. Maarja, zo zijn moeders he.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ja, getver, ik herken het helemaal.
    Elke keer als ik een leuke avond heb gehad is het: 'En, nog leuke jongens gezoend? Nog een aanstaande schoonzoon erbij?'
    - wuift met een gayhandje -

    Edit: Alhoewel... Ik zou die nieuwe stagiair bij ons op school best wel als vriendje voorstellen! *O*

    [ bericht aangepast op 16 sep 2011 - 15:35 ]


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Mijn moeder dacht dat ik en mijn ex weer samen waren toen we weer met mekaar omgingen na verloop van tijd. En ik maar zeggen van niet, en zij 't niet geloven. En ik werd daar zó tyfusbeu van, zal ik je zeggen. Ik doe m'n best om zo eerlijk mogelijk te zijn en dan gelooft ze me hierin niet. Dus ik heb gezegd: Listen up, I don't give a fuck what you think. Kennelijk maakt 't niet uit hoevaak ik zeg dat we niks hebben, want je hebt allang je eigen conclusies gemaakt. I'm done talking.


    No growth of the heart is ever a waste

    Nee :3
    Want mijn moeder weet hoe vervelend het is als ze gaat vragen over leuke jongens in de klas en dingen die er op lijken.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    ja dat doen mijn ouders dus ook...
    ze denken ook dat ik stiekem een vriendje heb..
    of dat ik met een van mijn beste vrienden heb:|

    en ze kwetsen me overal mee...

    Leafeon schreef:
    Nee :3
    Want mijn moeder weet hoe vervelend het is als ze gaat vragen over leuke jongens in de klas en dingen die er op lijken.


    Shoganai i ne~

    nope mijn pa wilt niet dat ik een lief heb dus ja
    mijn moeder doet het wel maar als ik zeg dat het niet zo is, gelooft ze me

    Atropos schreef:
    Vooral bij vriendinnen. Dan heb ik het over een vriend en dan gaan ze weer vragen: 'Oh, heb je wat met hem?' Nee muts ik heb toch ook niet wat met jou omdat ik je vriendin ben? Voor hetzelfde geld ben ik bi (:


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.