• Mijn "ex"-beste vriendin (i guess?) heeft ruzie met een heel goeie vriendin van mij en ze vind het niet fijn dat ik nog met haar omga ook al heb ik niks te maken met die ruzie. Dus net vroeg ik haar om iets te doen voor mij, morgen, en dit is wat gebeurd, ik ben Talia btw;
    1
    Toen ging ze lekker offline, en als ze dat doet dan is ze pissed. Bon, ze kwam terug.
    2, 3, 4

    THE END.

    Now will someone kindly tell me what I did wrong?
    To be honest, ben ik blij dat ze niet meer mijn vriendin is, serieus, voor het minste vliegt ze al helemaal uit tegen me en gaat ze lekker roddels verspreiden. Misschien daarom dat 'ok' gedoe. En nu ben ik half bang dat ze tegen ~*~*die ene*~*~ gaat zeggen dat ik hem leuk vind want dat heeft ze me al eens geflikt. : D

    [ bericht aangepast op 15 sep 2011 - 19:21 ]


    Le coeur qui crie l'amour.. / used to be Zolanksi

    Op de bek slaan. (joehoe)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Genius schreef:
    Ik zou ook helemaal geirriteerd raken als iemand steeds met ok antwoord maargoed (bloos)


    comfort in c h a o s

    Ik snap niet waarom je er uberhaupt verder nog op reageerd, persoonlijk zou ik ook irritant worden van de hele tijd "ok"


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    JaiRy schreef:
    Ik snap niet waarom je er uberhaupt verder nog op reageerd, persoonlijk zou ik ook irritant worden van de hele tijd "ok"


    Ik heb graag het laatste woord. *pokerface* Maar ik wou haar expres irriteren, omdat ze plots zo pissed werd.


    Le coeur qui crie l'amour.. / used to be Zolanksi

    Sestican schreef:
    Sorry, maar ik lag echt in een duk van dat droge ge-ok de hele tijd :'D
    Maar zo iemand moet je gewoon laten.
    Ok?

    GaryOak schreef:
    (...)

    Ik heb graag het laatste woord. *pokerface* Maar ik wou haar expres irriteren, omdat ze plots zo pissed werd.


    Kinderachtig van je.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    kankerhoofd?kankerhoofd? kankerhoofd? KANKERHOOFD??
    JALOERSE HOER IS DAT. BURN HER TO THE GROUND.


    Owl you need is love.

    Endure schreef:
    (...)

    Kinderachtig van je.


    Haha, moet je weten hoe ik me voelde toen ze, nadat ze meteen offline ging, me berichten op mijn gsm begon te sturen met 'kutwijf, lelijke slet, kankerkoppppp' en dan plots online komt alsof er niks is gebeurd.


    Le coeur qui crie l'amour.. / used to be Zolanksi

    Hahahahah je bent geniaal _O_

    En wat dat wijf zegt is heeeel stom :S

    [ bericht aangepast op 15 sep 2011 - 19:28 ]

    Oke, we gaan nu dus janken omdat dat ene teringwijf ruzie gaat zoeken en schelden voor niets, eigenlijk alleen omdat ze omgaat met iemand? Jongens, grow up, wat GaryMOTHERFUCKINGOAK doet, is trollen. Trolling=good. Trolling pisses her off. Pissed off bitch=Infinite happiness. U mad.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Jouw reacties zijn ook niet echt prettig ofzo. Ik heb iemand geblokt omdat die continue 'oke' zei, ik werd er echt schijtziek van en nu ik jouw gesprek lees zou ik d'r ook schijtziek van worden mocht jij m'n gesprekspartner zijn.
    Neemt niet weg dat het een klerewijf is, tho'.


    No growth of the heart is ever a waste

    Sestican schreef:
    Sorry, maar ik lag echt in een duk van dat droge ge-ok de hele tijd :'D
    Maar zo iemand moet je gewoon laten.
    Ok?


    Me so good.

    Zij was zeker dronken ofzo, je gaat toch geen kankerhoofd zeggen. En niet steeds oke antwoorden dat lijkt alsof je heel zwak bent in vergelijking met haar.


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.

    Genius schreef:
    Ik zou ook helemaal geirriteerd raken als iemand steeds met ok antwoord maargoed (bloos)


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    xxbeauxx schreef:
    ohgod dumpen die handel -.-


    My biggest fear is oblivion.