• Die kleine kindertjes op de bus toch :Y) Ze zitten mooi met andere te lachen en die mensen uit te schelden en wanneer die persoon passeert zeggen ze heel opvallend 'kuch, kuch'. Ik kan mij daar zo aan ergeren/irriteren (geen idee hoe je die twee woorden moet gebruiken). Ze zitten iedereen voor lelijk uit te schelden, terwijl deze drie prinsesjes zelf eens onder handen genomen mogen worden voor mijn part. Js, grow up :'D Ik heb nu echt medelijden met dat meisje dat wenend de bus is afgestapt omdat ze heeft gehoord hoe ze zeiden dat ze 'wel eens plastische chirurgie mocht proberen om haar varkensgezicht aan te passen'. Achterbakse kleuters;


    Olive

    Ik wil op die bus, ik wil op die bus :9~

    I don't want to live on this planet anymore...


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Renegade schreef:
    Ik wil op die bus, ik wil op die bus :9~


    Js, en over mij waren ze ook bezig. Ik heb bij het afstappen gezegd dat ze misschien beter voor de trein moeten springen, dan heeft niemand last van hun stinkface.


    Olive

    Renegade schreef:
    Ik wil op die bus, ik wil op die bus :9~


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik zou ze verrot schelden ;O


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    *Face palms* Seriously...? Zieligheid heerst. Ik hoop dat ze een keer de verkeerde uitschelden en hun lesje leren.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    OMG, die kleuters zijn zo zielig!:@


    I feel guilty after every bite I take.

    Clefairy schreef:
    Ik zou ze verrot schelden ;O


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Omg hoop dat ze zelf eens gepest worden! :O


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Orphan schreef:
    (...)

    Js, en over mij waren ze ook bezig. Ik heb bij het afstappen gezegd dat ze misschien beter voor de trein moeten springen, dan heeft niemand last van hun stinkface.


    Respect :'D


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Orphan schreef:
    (...)

    Js, en over mij waren ze ook bezig. Ik heb bij het afstappen gezegd dat ze misschien beter voor de trein moeten springen, dan heeft niemand last van hun stinkface.

    Hoe oud waren die fuckers? :'D Ik zou zo hard in het Russisch tegen ze staan vloeken hebben :'D

    Snivellus schreef:
    I don't want to live on this planet anymore...


    o

    Renegade schreef:
    (...)
    Hoe oud waren die fuckers? :'D Ik zou zo hard in het Russisch tegen ze staan vloeken hebben :'D


    Ze zitten in het tweede, dus twee jaar jonger dan mij.. 14? Maar het zijn van dat sletten typje, jeweetwel.


    Olive

    Orphan schreef:
    (...)

    Ze zitten in het tweede, dus twee jaar jonger dan mij.. 14? Maar het zijn van dat sletten typje, jeweetwel.

    Heerlijk.

    Renegade schreef:
    (...)
    Heerlijk.


    Ik heb me eigenlijk kapot met hun gelachen, ze zijn zelf zo 'lelijk' en dan zitten ze andere mensen uit te schelden lolol :'DDD


    Olive