• We kijken naar Stargate Universe nu en ze zijn op een planeet die me deed denken aan de set van Lost, dus ik zei dat. Zegt mijn vader: 'Ja, maar het enige verschil is dat hun nog leven, wij hebben zes seizoenen lang naar dooie mensen zitten kijken!'


    Your make-up is terrible

    Voor degene die Lost dus niet gevolgt hebben, aan het einde van seizoen zes blijkt dus dat iedereen al die tijd al dood was. :'D HAHA.


    Your make-up is terrible

    Toen die laatste afleveringen kwamen, en het dus bleek dat ze allemaal dood waren zat ik daar echt heel dom te kijken. Volgens mij heb ik die laatste aflevering een paar keer gezien, voordat ik er iets van snapte x'D

    Oke, nu heb ik zin om Lost te kijken. Dus ga ik denk ik seizoen 3 er evenn bijpakken, En vanaf daar weer kijken :3.

    [ bericht aangepast op 14 sep 2011 - 18:35 ]


    Trust me. I'm the doctor

    Ja dat vind ik dus ook dom aan lost -ga stiekem lost seizoen 1 kijken en opnieuw beginnen- but i love Boone


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Scootaloo schreef:
    Ja dat vind ik dus ook dom aan lost -ga stiekem lost seizoen 1 kijken en opnieuw beginnen- but i love Boone


    Ik ging huilen toen die doodging haha,
    en zeker toen die helemaal zat van "Tell... Shannon". Dood e_e
    Nu weten we nooit zeker wat hij wou zeggen (Gayhandsmileydieiknietkandoen)


    Trust me. I'm the doctor

    Ik heb de lost nu 2 keer gezien. Ik ben nu met de derde keer bezig. Nog steeds ontdek ik nieuwe dingen. Er zitten zoveel verborgen dingen in die serie! Ik vond de laatste aflevering wel een mooi einde. Ik had voordat de laatste afleveringen enzo kwamen al wel zo'n soort idee.


    The truth is out there.

    Ik heb ook alle 6 de dvdboxen hier in mijn la liggen. Vind het een geweldige serie. En iemand die de serie afkraakt mag van mij weg :p


    It's going to be difficult, but not impossible.