• Ik heb net een cover gemaakt en wil jullie mening. Als er veel positieve zijn wil ik wel een topic maken om covers te maken. Ik vevreel me toch.



    Link.

    Ik vind 'm eerlijk gezegd nog al aan de donkere kant, je kan de titel niet echt goed zien. Al zou ik het zelf niet beter kunnen.

    Ik vind het niet zo bijzonder eigenlijk, het lettertype kan ik nauwelijks lezen. Veel oefenen en je komt er wel!
    Je kan natuurlijk altijd een topic openen, er zullen vast mensen zijn die erg graag naar zo'n cover zoeken.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Evaporate schreef:
    Ik vind 'm eerlijk gezegd nog al aan de donkere kant, je kan de titel niet echt goed zien. Al zou ik het zelf niet beter kunnen.


    Firm believer of all that is magic

    Aria schreef:
    Ik vind het niet zo bijzonder eigenlijk, het lettertype kan ik nauwelijks lezen. Veel oefenen en je komt er wel!
    Je kan natuurlijk altijd een topic openen, er zullen vast mensen zijn die erg graag naar zo'n cover zoeken.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Aria schreef:
    Ik vind het niet zo bijzonder eigenlijk, het lettertype kan ik nauwelijks lezen. Veel oefenen en je komt er wel!
    Je kan natuurlijk altijd een topic openen, er zullen vast mensen zijn die erg graag naar zo'n cover zoeken.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Ik kan de titel niet lezen + ik vind 'm een beetje saai.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik kan de titel niet lezen en -no offence- maar het lijkt alsof je gewoon twee foto's naast elkaar gezet hebt en daar een effect over.


    Ex astris, sciencia

    Ik ben benieuwd waar je het in hebt gemaakt want bij Picasa 3 en picnik.com kan je dat heel mooi in elkaar zetten.
    Ik vind het idd aan de donkere kant , maar met de goede dingen kan het stukken beter worden ;)


    Danmarks Dynamite.

    De donkere tekst had lichte omlijning gemoeten en minder saai lettertype en de plaatjes hadden meer in elkaar over moeten lopen.
    ^^


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Evaporate schreef:
    Ik vind 'm eerlijk gezegd nog al aan de donkere kant, je kan de titel niet echt goed zien. Al zou ik het zelf niet beter kunnen.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Je kunt de titel nauwelijks lezen, maar voor de rest vind ik hem best wel leuk (:


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John