• 5 boys.
    one dream.
    one way.
    our hearts.
    One direction.

    Meeting:
    We willen een meeting gaan doen in Utrecht. (datum is nog niet bekend)
    Wie mogen er allemaal van ouders enzo?

    -Lieke.
    -Joëlla.
    -Robin.

    Numbers:
    Joëlla:
    Lieke:
    Chelsea:
    Sanne:
    Lianne:
    Fabienne:
    Robin:
    Lisa:
    Esther:
    Chanou:
    Marrit:
    Heb ik zo iedereen..?


    Modmededeling: Wij hebben de telefoonnummers gewist vanwege privacybescherming.

    [ bericht aangepast op 14 sep 2011 - 18:03 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 12 feb 2018 - 16:17 ]


    Some things are changing too much.

    SORRY ELENA(no_chears)


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    AAAAAAAAAH zo dat medaille achtig iets?
    wat houdt dat trouwens in? xd


    i'm broken, do you hear me.

    Dan kun je meerr smilies en allemaal extra functie. Je kunt ze terug vinden in de balk links onder Goldmember.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ahzoooo, maar dat kost geld eh? is het niet :D hahaha
    he school is uit voor jou nu, toch? xd


    i'm broken, do you hear me.

    Ja, dat kost geld
    Maar als je het eenmaal hebt, kun je het niet missen
    (krul)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    HAAI SCHATJES <333333

    sorry ik kon gister avond weer niet online komen ;o
    maar vandaag heeft zo een leraar op school iets verteld! wij mogen altijd in de 4e op reis, naar Parijs, Londen, Barcelona, Duits, Rome en Turkije. maar dan moet je wel een bepaald vak hebben. maar dit jaar hoeft dat opeens niet meer, en ik wilde eigenlijk naar barcelona / londen, maar aangezien ik geen scheikunde heb mocht ik niet naar Barcelona, maar nu mag dat dus wel ;o;o. maar ik ga denk ik toch naar Londen, want iedereen wilt nu naar Barcelona, en Vwo 4 mag nu voor het eerst ook al in de 4e op reis, dus gaat Robin waarschijnlijk met mij mee naar londen (:


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    NIAM schreef:
    HAAI SCHATJES <333333

    sorry ik kon gister avond weer niet online komen ;o
    maar vandaag heeft zo een leraar op school iets verteld! wij mogen altijd in de 4e op reis, naar Parijs, Londen, Barcelona, Duits, Rome en Turkije. maar dan moet je wel een bepaald vak hebben. maar dit jaar hoeft dat opeens niet meer, en ik wilde eigenlijk naar barcelona / londen, maar aangezien ik geen scheikunde heb mocht ik niet naar Barcelona, maar nu mag dat dus wel ;o;o. maar ik ga denk ik toch naar Londen, want iedereen wilt nu naar Barcelona, en Vwo 4 mag nu voor het eerst ook al in de 4e op reis, dus gaat Robin waarschijnlijk met mij mee naar londen (:


    og dat is kei leuk ;o
    mijn lerares engels vertelde pas da we normaal ook naar londen gingen maar dat sommige dat de duur vonden dus dat het afgeschaft is ;o


    i'm broken, do you hear me.

    NIAM schreef:
    HAAI SCHATJES <333333

    sorry ik kon gister avond weer niet online komen ;o
    maar vandaag heeft zo een leraar op school iets verteld! wij mogen altijd in de 4e op reis, naar Parijs, Londen, Barcelona, Duits, Rome en Turkije. maar dan moet je wel een bepaald vak hebben. maar dit jaar hoeft dat opeens niet meer, en ik wilde eigenlijk naar barcelona / londen, maar aangezien ik geen scheikunde heb mocht ik niet naar Barcelona, maar nu mag dat dus wel ;o;o. maar ik ga denk ik toch naar Londen, want iedereen wilt nu naar Barcelona, en Vwo 4 mag nu voor het eerst ook al in de 4e op reis, dus gaat Robin waarschijnlijk met mij mee naar londen (:



    Ik heb het gevraagd maar mijn ma weet het nog niet omdat het zo duur is enzo -.-


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    ChelseaPayne schreef:
    (...)

    og dat is kei leuk ;o
    mijn lerares engels vertelde pas da we normaal ook naar londen gingen maar dat sommige dat de duur vonden dus dat het afgeschaft is ;o
    SDJALD ;o iedereen vindt mij gek denk ik, omdat ik naar Londen ga terwijl ik ook naar Rome / Barcelona kan. ja ook naar Parijs, maar daar ben je binnen paar uurtjes, Turkije ben ik al 9x geweest ofzo en Duitsland spreekt me niet aan (: maar je zit ook met 4 mensen van school in een gastgezin in Engeland, en ik vind dat echt grappig, hahaha

    [ bericht aangepast op 14 sep 2011 - 15:33 ]


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    owjaaa
    haaii schattiess


    ik heb vandaag ook te horen gekregen dat ik op uitwisseling kan in Noorwegen, en ik ga me wel opgeven en dan maar hopen dat ik uitgeloot word ;D


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    waarom doet mijn school nooit zo een dingen ;O


    i'm broken, do you hear me.

    WEETJE, in Vwo 3, had de klas die Tweetalig doet, uitwisseling met Ierland ;o;o;o;o


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    NIAM schreef:
    WEETJE, in Vwo 3, had de klas die Tweetalig doet, uitwisseling met Ierland ;o;o;o;o


    dat van Noorwegen is zo een project en Ierland doet daar ook aan mee, en er is een kans dat een andere klas naar Ierland uitwisseling heeft met CKV, DAN BEN IK JALOERSSS


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    robiinnx schreef:
    (...)

    dat van Noorwegen is zo een project en Ierland doet daar ook aan mee, en er is een kans dat een andere klas naar Ierland uitwisseling heeft met CKV, DAN BEN IK JALOERSSS
    WHAAAAA, straks zijn wij dat ;x


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    NIAM schreef:
    (...)WHAAAAA, straks zijn wij dat ;x


    dat hoop ik voor je haha, maar het kan ook zijn dat het alleen VWO is.


    It's like I'm finally awake - One Direction.