Ik vind sommige themes van bepaalde games echt mooi of leuk, bijvoorbeeld deze vind ik heel mooi/leuk/stoer x'] : “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”
I COMMAND YOU TO LISTEN IT. Just 10 seconds, then you'll never click pause again.
En post hier leuke game themes, me gusta! :'D
-
13 sep 2011 - 19:2813 sep 2011 - 19:29
I've always loved this one.
"She was fury, she was wrath, she was vengeance."
13 sep 2011 - 19:30Penguin schreef:
ilkhgfdsl;ekjhes'h es -dies a little bit inside-
dat spel speelde ik vroeger altijd en ik vond het zo leuk! en nu ben je mijn held en heb je me heel vrolijk gemaakt. :'D“It does not do to dwell on dreams and forget to live.”
13 sep 2011 - 19:32Raveleijn schreef:
(...)
ilkhgfdsl;ekjhes'h es -dies a little bit inside-
dat spel speelde ik vroeger altijd en ik vond het zo leuk! en nu ben je mijn held en heb je me heel vrolijk gemaakt. :'DThey fell in love, didn't they?
13 sep 2011 - 19:33Goh Hype was wel een 'hype'! :'D -flauwe grap FTW-
kon het niet laten. x']“It does not do to dwell on dreams and forget to live.”
13 sep 2011 - 19:34Telt een trailer van een game ook? Want deze muziek is just awesome!
"I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"
13 sep 2011 - 19:42Run Altaïr, run!
[ bericht aangepast op 13 sep 2011 - 19:42 ]
If you don't stand for something, you'll fall for anything.
13 sep 2011 - 19:43Applejack schreef:
Run Altaïr, run!
hahaha dat stukje vind ik altijd zo eng als ik weer eens van die kutmensen achter me aan krijg met AC. x']
& Toboe, sure! ^^
Zelda Twilight Princess, love it! <3“It does not do to dwell on dreams and forget to live.”
13 sep 2011 - 19:44Penguin schreef:
HYPE! OMFG! Ik hield van dat spel! Ik had het geleend bij de bieb, en had gewoon 2 dagen gehuild toen het terug moestquidquid excusatio prandium pro
13 sep 2011 - 19:44RainbowDash schreef:
(...)
HYPE! OMFG! Ik hield van dat spel! Ik had het geleend bij de bieb, en had gewoon 2 dagen gehuild toen het terug moest
Hahaha hier moest ik echt om lachen! Hype was echt een Hype!
Hype was inderdaad een heel leuk spel, ik heb het hier nog liggen en hij doet het nog.. nah ben te lui het te installeren.“It does not do to dwell on dreams and forget to live.”
13 sep 2011 - 19:46Raveleijn schreef:
(...)
hahaha dat stukje vind ik altijd zo eng als ik weer eens van die kutmensen achter me aan krijg met AC. x']
& Toboe, sure! ^^
Zelda Twilight Princess, love it! <3
Speel je ook AC? Op ps3? *puppyoogjes*quidquid excusatio prandium pro
13 sep 2011 - 19:46RainbowDash schreef:
(...)
Speel je ook AC? Op ps3? *puppyoogjes*
Nope, op de PC, I'm sorry.“It does not do to dwell on dreams and forget to live.”
13 sep 2011 - 19:47Raveleijn schreef:
(...)
Hahaha hier moest ik echt om lachen! Hype was echt een Hype!
Hype was inderdaad een heel leuk spel, ik heb het hier nog liggen en hij doet het nog.. nah ben te lui het te installeren.
Ik ga het niet installeren, sowieso Heb net een nieuw spel vanaf Amazon besteld, ga straks samen met een vriend Banoi met zombies onveilig maken
En mijn leven gaat helemaal dood als Skyrim uitkomtquidquid excusatio prandium pro
13 sep 2011 - 19:47Toboe schreef:
Telt een trailer van een game ook? Want deze muziek is just awesome!
Die spel is awesome heb hem laatst uitgespeeldAlways though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you
13 sep 2011 - 19:48Sudowoodo schreef:
(...)
Die spel is awesome heb hem laatst uitgespeeld
Whoa. Ik ben te lui om m'n Wii aan te sluiten.. ben nog niet eens zo erg ver, ben nu pas langs die brug die in de fik staat dat je er vanaf moet springen. x']
@RainbowDash, welk spel? :'D“It does not do to dwell on dreams and forget to live.”
13 sep 2011 - 19:49