• Volgens mij moet ik maar een nieuw beroep overwegen, althans, volgens mijn klasgenoten.
    Goed, we moesten vanmorgen een debat improviseren, waarbij we moesten spreken over het standpunt: 'Er moeten overal camera's op straat'.
    Nou ja, ik had de vreemdste argumenten en binnen de kortste keren lag de hele klas plat van het lachen. Ook mijn lerares lachte de hele tijd en bij haar liepen de tranen over haar wangen.
    Maar ik bleef met zo'n pokerface die argumenten oplepelen, dat het verweer geen poot meer op te staan had, omdat ze zo hard moesten lachen. :Y)

    Zo kun je dus ook een debat winnen! *O*


    "Well, well. Look who we've got here!"

    That's how I win, I always win (wbw)

    haha lol, nu wil ik die argumenten van jou wel eens weten :'D


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Hé, shit. Die titel moest 'debat' zijn, in plaats van 'betoog'. Kan een modje dat even veranderen? ;D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Oke, onzin argumenten zijn inderdaad grappig, maar als je hier echt iets wil mee gaan doen dan moet je leren die onzin argumenten als waarheid over te brengen en niet als duidelijke onzin :P
    [/ben hier zelf ook mee bezig namelijk ;)]


    Life is hard and then we die

    Wat waren je argumenten dan? :'D


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Luminescence schreef:
    haha lol, nu wil ik die argumenten van jou wel eens weten :'D


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Ik debatteer altijd met goede argumenten en algemeen Nederlands. Komt serieuzer en zelfverzekerder over.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Debatteren is leuk, vooral als je niks van het onderwerp afweet.
    Moest het een keer over zwakbegaafde ouders houden, nou ik wist niks en toch kreeg ik het hoogste cijfer.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Basturdo schreef:
    Ik debatteer altijd met goede argumenten en algemeen Nederlands. Komt serieuzer en zelfverzekerder over.

    Ik ben ook altijd serieus! Alleen ik was zo zenuwachtig dat ik verkeerd improviseerde. Ik ben veel beter in dingen voorbereiden, dan ben ik een stuk zelfverzekerder. :'D
    Maar dit was gewoon een oefendebat, op het échte debat ben ik bloedserieus.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    ja, een ex klasgenoot hield een betoog over euthanasie. Ze bedoelde het doodserieus, maar we lagen zo dubbel dat we niet meer bij kwamen door de droge manier waarop ze alles vertelde :'D


    No growth of the heart is ever a waste