• 'k Denk dat de meeste hier Ian Thomas wel kennen. Nou, nu dacht ik net even na. Waarom vindt iedereen hem zo op Justin Bieber lijken? Ik vindt dat totáál niet! Ook al heeft hij zo'n Bieber kapsel, lijkt hij er nog niet op. Zeker alleen maar omdat hij Baby heeft gecoverd maar dan in het Nederlands en andere tekst. Ik ken toch wel meerder wannaBiebers die er veel meer op lijken. Maar bon, volgens mij zijn de meeste al gestopt met lezen na de eerste zin. Trouwens; Ik ben een Belieber. Geen Ian Thomas hater. Ik vind hem gewoon echt té nep. Dus alsjeblieft ga niet zo bot reageren. Thank you and have a nice day. (:

    Oeps. Twee topics. Slotje graag op deze!

    waarom heb je twee keer het zelfde topic ?


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    mikechang schreef:
    waarom heb je twee keer het zelfde topic ?[/quote

    Heb ik nu ook pas door. Ik heb om een slotje gevraagd.

    Hij "lijkt" er gewoon op, omdat hij Justin Bieber's kapsel heeft nageaapt en doet alsof hij hem is, maar dan in het Nederlands. Waarschijnlijk komt 't ook doordat hij Biebers liedjes zingt, dat hij met hem wordt vergeleken, daar ligt 't dus aan.
    Wie weet als deze Ian Thomas alleen maar eigen nummers had gezongen of nummers van een totaal andere artiest, dat de vergelijking nooit had plaatsgevonden.


    “Love is a contradiction.”

    Sowieso is Justin Bieber een wannabe-popster. So.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Geen commentaar(cat)


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Chicklit schreef:
    Hij "lijkt" er gewoon op, omdat hij Justin Bieber's kapsel heeft nageaapt en doet alsof hij hem is, maar dan in het Nederlands. Waarschijnlijk komt 't ook doordat hij Biebers liedjes zingt, dat hij met hem wordt vergeleken, daar ligt 't dus aan.
    Wie weet als deze Ian Thomas alleen maar eigen nummers had gezongen of nummers van een totaal andere artiest, dat de vergelijking nooit had plaatsgevonden.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    ik hoopte dat het over Ian Somerhalder ging. :3
    maar ik ben het volledig met je eens. hij lijkt totaal niet op hem, & hij kan niet zó goed zingen.

    [ bericht aangepast op 13 sep 2011 - 21:58 ]


    Save me from myself.

    Ik mag hem niet omdat hij op iemand anders wil lijken en hij moet gewoon kiezen Nederlands of Engels , hij verneukt de Engelse taal.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)