• Of een andere titel als iemand een betere weet. ^^


    'Callista!' werd er achter mij geschreeuwd. 'Stop, je weet niet wat je doet!'
    'Dat weet ik wel, Aku. Maar al te goed,' antwoordde ik, gehaast en geïrriteerd.
    'Er staan teveel levens op het spel, wat als de bal-' sprak hij, maar nog voor hij klaar was draaide ik me om en hield hij net op tijd stil. Hoewel hij net niet tegen me aan geknald was, had ik hem wel meteen stil gekregen en had ik zijn volle aandacht.
    'Twijfel je aan mijn vaardigheden, Aku?' vroeg ik, zijn naam benadrukkend om zo zijn ogen lichtelijk open te zien sperren.
    'Nee, Callista. Alleen twijfelen de oudere neutralen aan de gevolgen die je actie waarschijnlijk teweeg zal brengen. De balans kan zodanig verstoord worden dat het misschien nooit goedkomt, als je dit door zet.' antwoordde hij angstig, maar wel gemeend.
    'Wat willen ze er aan doen?' siste ik, mijn gezicht dicht naar het zijne brengend. 'Willen ze dat ik tegen mijn instinct in ga? Ons oerinstinct?' Willen ze dat ik alles wat ze mij geleerd hebben vergeet en negeer?' vroeg ik, killer van binnen dan ooit tevoren.
    'Nee! Alleen … Alleen lijkt hen dit niet verstandig … Niet een neutrale keuze. Ze … Ze denken dat je het wilt doen, omdat je niet met hem kunt zijn.'
    'Ze hebben hem voorgoed opgesloten in spreuken die niemand anders dan onze oerneutralen kennen. Ook hij brengt een balans, Aku. Iemand zal die moeten beschermen,'
    'Wat als ze je vleugels afnemen?' vroeg de jongen, en voor het eerst zag ik angst in zijn ogen weerspiegelen. De angst om te zien hoe de vleugels van zijn zus afgenomen zouden worden en de daarbij behorende verbanning.
    'Dan hebben ze zich tegen de waarheid gekeerd,' antwoordde ik, simpel en zelfverzekerd.
    'Ze zullen je zien als de nieuwe Antichrist,'
    'Misschien. Ik doe alleen datgene waar ik voor geboren ben, zorgen voor balans.'

    [ bericht aangepast op 13 sep 2011 - 14:02 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Malice schreef:
    (...)

    & moet ik je story lezen om daar achter te komen? ;'D

    Ik adviseer je wel om hem te lezen, maar niet daarvoor. Mijn gedachten zijn meestal nog vele, vele malen heftiger dan mijn verhalen. (krul)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Hooligan schreef:



    Lol, total randomness. Je t'aime. <3


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Yarilo schreef:
    (...)

    Lol, total randomness. Je t'aime. <3

    ^FEZ ._.

    Yarilo schreef:
    (...)
    Ik adviseer je wel om hem te lezen, maar niet daarvoor. Mijn gedachten zijn meestal nog vele, vele malen heftiger dan mijn verhalen. (krul)


    dat zal ik nooit kunnen weten, dus. :')

    [ bericht aangepast op 13 sep 2011 - 17:18 ]

    Malice schreef:
    ^FEZ ._.

    (...)

    dat zal ik nooit kunnen weten, dus. :')


    Dat willen mensen niet weten en daarom houd ik het bewust voor me. (krul)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Yarilo schreef:
    (...)

    Dat willen mensen niet weten en daarom houd ik het bewust voor me. (krul)

    Ik kan het ondertussen al wel inschatten. (wbw)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Basturdo schreef:
    (...)
    Ik kan het ondertussen al wel inschatten. (wbw)


    Alleen al bij het idee om je stevig af te kunnen laten zien en te vernederen naar mijn eigen wens ga ik spontaan glimlachen. ;D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Deel 2*O*


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Deel 3


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Misschien ben ik gewoon niet slim, maar ik snap het verhaal niet. (krul)

    Yarilo schreef:
    Deel 3

    YAY! Weer wat te lezen. ^^ Ga het gelijk doen.


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    Malice schreef:
    Misschien ben ik gewoon niet slim, maar ik snap het verhaal niet. (krul)


    Wat snap je niet? (krul)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Lycaon schreef:
    (...)
    YAY! Weer wat te lezen. ^^ Ga het gelijk doen.


    Ik had nooit gedacht dat ik dit tegen je zou zeggen ... Maar je bent lief Sebas :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Yarilo schreef:
    (...)

    Ik had nooit gedacht dat ik dit tegen je zou zeggen ... Maar je bent lief Sebas :'D

    Weet ik, is de perfecte dekmantel voor mijn kwaadaardigheid. (A)


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.