• Ja zomaar moet ik morgen om 8 uur melden. Alleen omdat ik mijn etui was vergeten -.- Like oke als ik mijn etui 5857 keer vergeten ben dan snap ik het nog wel, maar dit is mijn eerste keer. Serieus ik haat hem en hij mij lol. Maar nu moet ik om 10 voor half 8 van huis terwijl ik normaal kwart voor 8 van huis ga. Mweh I hate school D:

    The fuck? Omdat je je ETUI bent vergeten? Wat heb jij voor achterlijke school zeg.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Heb je je etui nodig voor de les dan? Je kunt ook gewoon een pen lenen van iemand?


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Penguin schreef:
    The fuck? Omdat je je ETUI bent vergeten? Wat heb jij voor achterlijke school zeg.

    Ik zeg toch die gast haat mij --' Iedereen loopt te praten, Ik moet eruit. Iedereen vergeet wel eens iets ik moet me melden om 8 uur. like seriously iedereen vergeet wel eens wat hoor -.-

    Feorge schreef:
    Heb je je etui nodig voor de les dan? Je kunt ook gewoon een pen lenen van iemand?

    Het was voor tekenen. Maar ik had gewoon een potlood en me vriendin en ik deden samen met alles, dat doen we namelijk altijd.

    Wtf, alleen helaas ken ik dat. Ik wist vandaag een vraag niet, ik had hem niet gemaakt, en meteen toen mijn lerares klaar was met uitleggen kwam ze op me af: "Ja, dat is wel een beetje bezorgelijk hoor, dat je die vraag niet wist." Ik had bijna in haar gezicht gezegt: "Hállo? De rest wist het óók niet!" En dat was ook zo. Tegen mij zeggen dat het vreemd is, terwijl de rest het ook niet wist.


    Destroy what destroys you.

    Dilemma schreef:
    Wtf, alleen helaas ken ik dat. Ik wist vandaag een vraag niet, ik had hem niet gemaakt, en meteen toen mijn lerares klaar was met uitleggen kwam ze op me af: "Ja, dat is wel een beetje bezorgelijk hoor, dat je die vraag niet wist." Ik had bijna in haar gezicht gezegt: "Hállo? De rest wist het óók niet!" En dat was ook zo. Tegen mij zeggen dat het vreemd is, terwijl de rest het ook niet wist.

    Ja dat heb ik dus ook. De docenten moeten mij altijd hebben --'

    Van wie moet je komen om 8 uur? (cat)

    [ bericht aangepast op 12 sep 2011 - 17:59 ]


    wth.

    Mayfly schreef:
    Van wie moet je komen om 8 uur? (cat)

    Wie denk je? Hint : het rijmt op pingpong.

    Positive schreef:
    (...)
    Ja dat heb ik dus ook. De docenten moeten mij altijd hebben --'


    dat is de enige leraar die écht een hekel aan me heeft. Pff. Succes morgen.


    Destroy what destroys you.

    Ik heb geen eens een etui :8


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Penguin schreef:
    The fuck? Omdat je je ETUI bent vergeten? Wat heb jij voor achterlijke school zeg.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Penguin schreef:
    The fuck? Omdat je je ETUI bent vergeten? Wat heb jij voor achterlijke school zeg.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Positive schreef:
    (...)
    Wie denk je? Hint : het rijmt op pingpong.


    De Jong? De naaier, ik zweer je, ik vond 'm ook vreselijk toen ik 'm had, maar nu kan ik 'm wel waarderen. En hij mocht me altijd wel, ik geloof het meest van iedereen lol, maar ik weet hoe vervelend hij kan zijn. (cat)


    wth.

    Mayfly schreef:
    (...)

    De Jong? De naaier, ik zweer je, ik vond 'm ook vreselijk toen ik 'm had, maar nu kan ik 'm wel waarderen. En hij mocht me altijd wel, ik geloof het meest van iedereen lol, maar ik weet hoe vervelend hij kan zijn. (cat)

    Ja HGDHDVCHD. Hij is gewoon vreselijk. Letterlijk iedereen was aan het schreeuwen he laatst en ik moest uit de klas alleen omdat ik ging lachen --'
    ik krijg altijd de schuld bij hem --'

    Positive schreef:
    (...)
    Ja HGDHDVCHD. Hij is gewoon vreselijk. Letterlijk iedereen was aan het schreeuwen he laatst en ik moest uit de klas alleen omdat ik ging lachen --'
    ik krijg altijd de schuld bij hem --'


    Gosh, je zou 's naar 'm toe moeten gaan na de les ofzo? Of ga anders bij je mentor zeiken, dat werkt ook soms wel. Maar echt, wat een naaistreek van hem. :/


    wth.