• OKE. Dit moet ik even kwijt. Ik reed met de scooter op een weg waar je vijftig mag. Er kwam een tegerligger aan, die RUIM over de 80 reedt, op MIJN weghelft. Nou, ik had drie keuzes: een kind van drie of vier van de fiets rijden en zijn moeder erbij of tegen die auto knallen en nooit meer wakker worden, want zo'n klap overleef je niet volgens mij niet of keihard remmen, waardoor ik slip en over het asfalt zou glijden. Ik koos voor het laatste, want dan overleef ik het en heeft dat kindje tenminste niets. Ik dank serieus het beschermengeltje op mijn rug, omdat ik overeind bleef en omdat de auto achter me het ook optijd door had.
    Gelukkig heeft iemand het kenteken van die gast onthouden en misschien word ik straks gebeld door de politie om te getuigen of zo.
    Nouja, ik leef nog al ben ik wel helemaal panisch en vol adrenaline.


    Ik ben gemeen xoxo

    Wauw, wat een geluk heb je gehad.
    En wat een ontzettende aso. Hopelijk krijgen ze 'm te pakken.

    Damn, you're lucky. o.o


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Heb je die drie opties bedacht terwijl je op de je scooter zat? Gelukkig is iedereen ongedeerd. En wat voor stomme mensen bestaan er.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Je hebt inderdaad veel geluk gehad! Ik hoop dat de politie straks belt en ze die kerel aanhouden


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    iPotter schreef:
    Heb je die drie opties bedacht terwijl je op de je scooter zat? Gelukkig is iedereen ongedeerd. En wat voor stomme mensen bestaan er.

    Als je op de scooter zit en zoiets overkomt je, gaat dat (als je goede reflexen en zo hebt) door je heen in minder dan een seconde. En ik ben ook echt blij dat er inderdaad niets is gebeurd. Jezus, ik tril hier helemaal..


    Ik ben gemeen xoxo

    Jij hebt echt zo'n gelukig. Ik ben blij dat je niks gebeurd is. Goed gereageerd. Ik hoop dat ze die flikker te pakken krijgen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Wow....

    Zulke lui moet je gewoon in mekaar laten stompen door een rugbyteam. Reden lijkt me overbodig. Idioot.


    No growth of the heart is ever a waste

    C18 schreef:
    Zulke lui moet je gewoon in mekaar laten stompen door een rugbyteam. Reden lijkt me overbodig. Idioot.


    Stop trying to control everything and just let go.

    Dat geluksengeltje hangt ook bij mij alle dagen rond. Mij overkomt nooit wat en ik heb ook nooit iets ergs meegemaakt. (belletjes in mijn hoofd gaan rinkelen) Ik heb ineens weer een geniaal idee voor mijn story! Dankje topic!


    ''They're taking the hobbits to Isengard.'' - Legolas

    C18 schreef:
    Zulke lui moet je gewoon in mekaar laten stompen door een rugbyteam. Reden lijkt me overbodig. Idioot.

    Oooh Sam, jou reacties blijven geniaal _O_

    [ bericht aangepast op 12 sep 2011 - 16:48 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Celestia schreef:
    Wauw, wat een geluk heb je gehad.
    En wat een ontzettende aso. Hopelijk krijgen ze 'm te pakken.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Celestia schreef:
    Wauw, wat een geluk heb je gehad.
    En wat een ontzettende aso. Hopelijk krijgen ze 'm te pakken.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Negligible schreef:
    Je hebt inderdaad veel geluk gehad! Ik hoop dat de politie straks belt en ze die kerel aanhouden


    It's going to be difficult, but not impossible.