• wnt ik ken al hun liedjes nu al van voor naar achteren, van links naar rechts, van onder naar boven..
    ok, ik ben ze nog niet beu gehoord, maar kom jo, ik wil wel eens wat nieuws! x.O

    enneuh.. als ze in November naar Amerika gaan? weeral?
    wneer gaan ze dan aan dat album werken?
    ze hadden een cd beloofd in Oktober..
    Binnen een maand zou die CD er normaal zijn, en ze zijn er nog niet eens aan begonnen --' (met opnemen bedoel ik dan) kom jo!

    en als ze nog aan die CD moeten beginnen, wneer komt er dan een nieuwe tour in Europa?
    Want ze kunnen toch moeilijk een tour doen met dezelfde liedjes als de vorige tour..
    dus moeten wij dan maar ffe met onze vingers zitten draaien, en hun CD's nog maar eens van voor naar achteren beluisteren, en braafjes wachten tot die CD af is voor we een nieuwe tour krijgen?

    En dan nog zo iets: wneer krijgen die jongens eigenlijk hun vakantie?? het zijn geen robotten hoor!

    *ok, nu heb ik veel meer gezegd dan de bedoeling maar goed xD*

    Ze hadden gezegd dat dat nieuwe album ergens in februari t/m maart uit zou komen:P me heeft nog nooit iets gehoord over Oktober ><


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    nou ik hoorde xD
    dat eerst zou het nieuwe album in december in NL verkrijgbaar zijn maar dat is uitgestelt dus nu is het in maart pas Ö
    nja da horde ik..


    A Noble was Born in Chaos

    Er is al een topic over ;)

    ik wil ook een nieuwe cd


    I did not hit you. I just high-fived your face.