• WAAROM zetten mensen tegenwoordig altijd in hun topic dat het een zeik topic is. En als je dat niet wil lezen dat er een mooi rood kruisje is of wat dan ook.

    Als jij het zeiken vindt, zet het dan niet in een topic. Ik lees het gewoon al niet meer als ik zie dat ze zeggen dat het een zeik topic is. Niet omdat ik niet tegen die topics kan , maar omdat ik me er aan irriteer dat het er staat (joehoe)

    ZO dat moest even.


    -

    Over het algemeen vind ik dat ook vrij vervelend ja :')


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Over het algemeen vind ik dat ook vrij vervelend ja :')


    Ik haat Cheerful :D

    de laatste tijd lees ik dat vaak ja :'D
    achja, ik vind het niet eens zo veel gezeik x]


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Ik dacht dat dit ook een zeik-topic werd. (krul) En achja, als mensen dat erbij willen melden, mogen ze dat doen, boeit me niet. :')


    wth.

    Precies 't zelfde hier. Als ik dat al lees, dan weiger ik om 't verder te lezen (no_chears)


    "I shut my eyes in order to see.'

    KEEEEEL dem! :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    You go guuuuuuurl

    Ben ik niet de enigste?! HELL YEAH!
    Ik vind het echt irritant.


    Don't dream your life, but live your dream!

    Yesss ik heb volgelingen *O*


    -

    Genius schreef:
    Yesss ik heb volgelingen *O*


    Zeker wel (:


    Don't dream your life, but live your dream!

    PUKKELxDING schreef:
    Over het algemeen vind ik dat ook vrij vervelend ja :')

    [ bericht aangepast op 11 sep 2011 - 20:11 ]


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    lol, nu is er een zeiktopic over zeiktopics (nerd)


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Jagielski schreef:
    lol, nu is er een zeiktopic over zeiktopics (nerd)

    Neehoor, het gaat me niet om dat het zeiktopics zijn. Gaat me erom dat mensen dat erin zetten :W
    Lezen is moeilijk, ik weet het.


    -

    Partners in crime (bat) First thing we have to do is commit a terrible crime. Let's kill a pony? No? :W


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik heb hetzelfde. Maar ik denk dat ze het er op voorhand in zetten omdat mensen anders weer opmerken dat het "wéér een zeiktopic" is. Eigenlijk zouden ze dat gewoon niet moeten zeggen, dan hoeft er ook niet in de beginpost te staan dat "haters" op het rode kruisje moeten klikken en dan is iedereen weer happy. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan