• Haaii poepies <3 Omdat jullie nooit op mijn topics reactie's zetten >,<

    Even om te zeggen dat ik daarstraks tijdens de les Latijn [/Dom ding] een ingeving kreeg voor 2 nieuwe Quiz. Ach, hier komt mijn geschifte idee.

    Een meisje die niet van België/Nederland komt die eigenlijk van Turkije komt heeft eindelijk werk gevonden. Maar hoe een werk. Ze werkt als wc-mevrouw bij een concerthal waar dus mensen komen optreden. Ze heeft al veel bands gezien waaronder ToHo. Op een dag, als ToHo weer naar die concerthal komt en ze de jongens weer ziet als ze afdwaalt om drinken te gaan halen, leren ze elkaar beter kennen want ze gaan namelijk samen iets drinken. Vanaf de eerste moment al voelde et meisje een klik, maar zou iemand van ToHo, zo'n grote groep een meisje willen die de hele dag doorbrengt als wc-madam?

    Dit verhaal gaat over een meisje. Geen gewoon meisje maar een meisje dat de dochter is van een God. Haar moeder is een normale vrouw maar haar vader is een soort van God [/Zoals Zeus enzoo] Het meisje is een halve soort van Godin dus. Als ze op een dag een superlieve jongen tegen komt [/Zeg nog niet wie van ToHo en hoe] worden ze dikke vriendjes maar daar groeit al snel iets meer uit dat gewone vrienden. Van haar vader mág ze eigenlijk niet met een 'normale' jongen aanpappen, dus een relatie beginnen mar moet ze met een Godenzoon iets beginnen. tóch doet ze het! Maar wat gebeurt er als haar vader erachterkomt?

    Ik vond dit eigenlijk lollig als ik het bedacht maar uiteindelijk zette ik het maar in een topic. Kunnn jullie aub dit invullen,

    Welke van de 2?
    Is hij goed?
    Origineel genoeg?
    Moet ik er een Q van maken?
    Willen jullie dat ik rollen verdeel dan?
    Geef een score op 10?


    Dankje

    KiSsEz <3

    OMG OMG OMG IDEE 2 IS SUPER MEGA GENIAAL !!!
    ]
    WHAAAA JIJ MOET DIE DOEN


    en we moeten snel aan onze beginnen =]
    LOVEYOU<3


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    OMG ALLE TWEE!
    EN HEEL SNEL ERMEE BEGINNEN EN DAT OVER JE LATIJN KOMT ME BEKENT VOOR XD


    I do not hook up.

    Allebei zyn SUPER!

    Welke van de 2?
    Beide (A)
    Is hij goed?
    JA!
    Origineel genoeg?
    JAAAA!!
    Moet ik er een Q van maken?
    JJJJJJJJJJJAAAAAAAAAAAAAAAAA
    Willen jullie dat ik rollen verdeel dan?
    JJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
    Geef een score op 10

    1000000000000000000000000000000000


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3