• Oke, ik wist niet zeker of er al een topic hierover bestond, maar ik moest er toch even iets over kwijt: aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaawesome!

    wie gaat? :)

    ik wil wel maar gata niet helaas


    iemand kleineren online is ook pesten!!!

    WTF SERIEUS?
    MEEN JE DIT?
    Ik ga, echt, keihard gewoon.


    Life is hard and then we die

    Maar ik wil wel met iemand gaan XD


    Life is hard and then we die

    Jeej, ik ga met Ilse ^^


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Jeej, ik ga met Ilse ^^

    Woohoo!
    Ik was sowieso al van plan om te gaan, maar nu ga ik gezellig met Annick ^_^


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Sjenkie schreef:
    (...)
    Woohoo!
    Ik was sowieso al van plan om te gaan, maar nu ga ik gezellig met Annick ^_^
    (banana)


    Life is hard and then we die

    Wacht, wat doet dit bij Twilight? -dom-


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    DrarryMORE schreef:
    Wacht, wat doet dit bij Twilight? -dom-

    Jackson Rathbone, zanger van 100 monkeys, speelt Jasper Hale in twilight. Is de enige link die ik kan leggen.
    Ik ga er niet heen


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    FilmReel schreef:
    (...)
    Jackson Rathbone, zanger van 100 monkeys, speelt Jasper Hale in twilight. Is de enige link die ik kan leggen.
    Ik ga er niet heen

    Dat is ook de enige link met Twilight (:


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ik ga dr heel misschien heen (A)

    FilmReel schreef:
    (...)
    Jackson Rathbone, zanger van 100 monkeys, speelt Jasper Hale in twilight. Is de enige link die ik kan leggen.
    Ik ga er niet heen

    ECHT? -grote ogen-
    Daar moet ik heen :9~


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    ik ga! en ik ga voor de muziek, voor 100 monkeys, de band, niet omdat Jackson toevallig in twilight meespeelt. ik vind het een van zijn slechtste rollen.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.