Heeej! Naja een voorbeeld: Eerste 1:het meisje zit op een steen. Volgende 2:Met een ijsje op haar been En zo ga je verder Ik begin: Het meisje is erg kwaat. Het is echt to haat!
Love is in the air'<3
maar k ben de vriendin van tom en bill en zie zijn ook zo muizen lie:P
huh??
Ik ben blond:D Maar Lisa is donkerblond(A)
hou je mond joh =')
De buiten lucht stinkt en meurt. Je loopt terug waardoor je op Tom pleut. Tom kijkt je verlekkert aan. Jij gaat voor hem staan. Geeft hem een kusje op z'n pet Tom is nu door mij bezet !!
daar door is bill nie zo blij want die wil ook een kusje van mij tom en ik lopen trug hand in hand toen k hem raak k met mijn tong zijn tand :PP
En Georg eet ondertussen een Koek En daardoor flikker Gustav van de stoep Lkkr orgineel
Crack a bottle
En als ik daarna Bill roep komt hij naar me toe met een lekkere snoep
en als hij klaar is met eten maakt hij poep () net als de hond op de stoep
I am an idiot, I move.
Mijn rijmkunsten zijn zoals je ziet heel erg slecht Maar mijn liefde voor Tom is echt Nu is Tom niet door jou bezet En gaat ie met mij naar bed^^ Ik pak het snoep van Billieboy af waarvan ik er twee aan Tompje gaf
a figment of your imagination
@Monkeyball :Dan struikeld Tom over de stoep En valt hij in de hondenpoep
bla bla bla
ik geef je een zoen mijn kleine kapoen xDxDxD
het leven is maf mijn rijmpje is af! ik hou van jou zei ik gauw nu is het al lang geleden ik heb al plannetjes gesmeden mijn inspiratie is op dus nu zeg ik stop
Make This World Deep So I Can Jump In It!
Ennu allemaal de pot op ik zei stop Mijn pa had een gebroken been en mijn brak haar teen x] [ meligheeeeiiid ]
What's wrong whit loving someone?
Mijn begon te huilen en opeens zat de grond vol kuilen 0.o
If I die young, send me away with the words of a lovesong.