Heeej! Naja een voorbeeld: Eerste 1:het meisje zit op een steen. Volgende 2:Met een ijsje op haar been En zo ga je verder Ik begin: Het meisje is erg kwaat. Het is echt to haat!
Love is in the air'<3
de een kookt een ei en de ander kijkt naar mij
"Fuck!" "Wat ben Jij lelijk! [Leluk!]
007
Plots laat Bill een boer En zegt : Je bent een lekkere hoer Je gooit je drankje in zyn gezicht En Tom zegt : Stom wicht Je ziet dat hij je nek kraakt En plots was iedereen naakt xRani
Dit vond Tom geslaagd, Want hijwas al lang geen maagd! Toen ging de telefoon, Maar nam Bill de babyfoon. Heb Jij een kind? Vraagt hy niet goed gezind? xx. Julie!
Heb Jij een kind? Vraagt hy niet goed gezind? nee, ik ben de goede sint ik ga je iets geven dat je goed vind
Heb Jij een kind? Vraagt hy niet goed gezind? nee, ik ben de goede sint ik ga je iets geven dat je goed vind mijn lieve kind hier heb je een lint hang het ergens aan wat je graag wilt
Oke, ik trek mijn broek naar benee. én hang dat lind om mijn lul heene. Ik zwier er mee in het rond en val dan plat op mijn kont
Met me blonde haar krijg ik alles voor elkaar
Bill is hot en hij geeft mij geen mot!
bedankt goede sint voor dat roze lint.
die ik nu aan dat mooie meisje geef want ze kijkt een beetje scheef
Want ze heeft vierkante ogen Dus Tom zal haar niet mogen ^^ En waar is zwarte piet gebleven ? Want ik moet hem een valentijnscadootjee geven
zwarte piet zit bij de kerstman want hij heeft zijn koffiekan Ö
So silently, you make my day so unreal and never ending
Dat vind Bill niet leuk,dus hij slaat de kerstman met een bakpan.Maar er zat nog een ei in geplakt,en dat ei is nu in de kerstman zijn haar gezakt
hij uit want de kerstman word nu een beetje boos, ben ik ff blij dat ik voor tom koos.