• Goed. Kreeg ik vorige week m'n rooster. Was bijna te mooi om waar te zijn - altijd 2 of 3 uur uit, 2x het eerste vrij en op vrijdag zelfs de eerste 3 uur vrij. Verder ook nog 3 tussenuren. Er was maar één opmerking: Mijn naam was niet goed geschreven. (Nartita. You kidding me - 3 keer raden hoe je dat uit moet gaan spreken.)

    Check ik net online mijn rooster (we hebben weekroosters ivm wisselende leraren en weet ik het allemaal, er hoort zga niks te veranderen) heb ik het eerste uur op vrijdag een les. Leuk rooster heb ik die dag. Verplicht studieuur - tussenuur - tussenuur - engels - tussenuur - wiskunde. ECHT NIET HE. Ze hoeven me dat eerste uur NIETTTTTTT te verwachten bij 'studieuur' waar niet eens een locatie bij staat dus ik vraag me nog af wát ik wáár moet gaan doen. Nee. Als ik erop aangesproken word, zeg ik gewoon: "Huh? Wat? Oh. Maar ik voel me niet verantwoordelijk voor het spijbelen van Nartita. Ik ben Narita."


    Don't end up being September's child..

    Daar zou ik ook niet heen gaan hoor :') Studieuren, mijn reet, kan je ook thuis doen. Ging ik ook nooit heen.

    [ bericht aangepast op 11 sep 2011 - 17:11 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    aah die studieuren, nooit heen geweest :Y)


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Dat is wel echt stom. Maar ik ben eigenlijk zo braaf dat ik er wel gewoon heen zou gaan, als ik ergens zou kunnen uitvissen waar ik heen moest. (nerd)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Dat is wel echt stom. Maar ik ben eigenlijk zo braaf dat ik er wel gewoon heen zou gaan, als ik ergens zou kunnen uitvissen waar ik heen moest. (nerd)


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    sws ik zou spijbelen :X


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Dat had ik ook, maar dan met een instructieuur. 9 van de 10 keer kwam ik niet :')


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Kun je dat uur niet verplaatsen naar het tussenuur tussen Engels en Wiskunde? Dat kan bij ons op school iig wel.


    Life is hard and then we die

    Ik zou dat laatste uur bij een andere wiskundeklas in doen.. Dit is gewoon fucked up.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik weet hoe het voelt. Elke dag van de week tot het laatste uur naar school. En standaard 9 tussenuren in de week. Dat maakt school écht vermoeiend. ):

    C18 schreef:
    Ik zou dat laatste uur bij een andere wiskundeklas in doen.. Dit is gewoon fucked up.

    Probeerde ik al voor elkaar te krijgen, "als ik dat voor jou doe dan wil iedereen dat" maar niet iedereen's rooster is verkloot >< Al snap ik het aan de ene kant ook wel, maarja. Als ze zeuren om dat studieuur zeg ik wel dat ik het in dat tussenuur tussen Engels en Wiskunde doe, en daar moeten ze maar mee dealen. Het is algemeen bekend dat ik elke dag haast 4 uur reis - en ik ben de enige - dus ja.


    Don't end up being September's child..