• Ik moet dus een samenvatting schrijven over een boek in het Engels en heb gekozen voor The Hunger Games. Is er iemand die het even zou na willen lezen en of het grammaticaal goed geschreven is? Als je dit zou willen doen ben ik je echt ontzettend dankbaar!




    Voor als mijn Engels leraar controle doet of het van internet is gehaald. Dit stuk is geschreven door Amy, groep 444 - Roncalli, Bergen op Zoom.

    [ bericht aangepast op 19 sep 2011 - 18:26 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik zou graag willen maar ik ben nog maar 1stejaars dus mijn engels is slecht.
    Sorry.


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Octavia schreef:
    Ik zou graag willen maar ik ben nog maar 1stejaars dus mijn engels is slecht.
    Sorry.


    Haha, oké, maakt niet uit! (bloos)


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Iemand, misschien? (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Together with Gale Hawthorne – who’s father also died – try to feed both of there families and got best friends threw the years.


    Deze zin klopt niet :'D Ik weet niet wat je er precies mee bedoeld, maar het is sowieso their families in plaats van there families.
    Geef anders eens een Nederlandse zin van wat je bedoeld?


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Niet meer nodig.

    [ bericht aangepast op 19 sep 2011 - 19:39 ]


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Stonem schreef:
    (...)

    Deze zin klopt niet :'D Ik weet niet wat je er precies mee bedoeld, maar het is sowieso their families in plaats van there families.
    Geef anders eens een Nederlandse zin van wat je bedoeld?


    Ik probeer daar mee te zeggen dat ze samen met haar beste vriend Gale Hawthorne elke dag gaat jagen omdat hun familie's anders sterven van de honger. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.