• Haaii poepies <3

    Even om te zeggen dat ik daarstraks tijdens de les Latijn [/Dom ding] een ingeving kreeg voor een nieuwe Quiz. We waren bezig over goden en godinnen en raad eens, daar gaat de quiz NIET over gaan handig toch? I know, ik ben vaag bezig. Ach, hier komt mijn geschifte idee.

    Een meisje die niet van België/Nederland komt die eigenlijk van Turkije komt heeft eindelijk werk gevonden. Maar hoe een werk. Ze werkt als wc-mevrouw bij een concerthal waar dus mensen komen optreden. Ze heeft al veel bands gezien waaronder ToHo. Op een dag, als ToHo weer naar die concerthal komt en ze de jongens weer ziet als ze afdwaalt om drinken te gaan halen, leren ze elkaar beter kennen want ze gaan namelijk samen iets drinken. Vanaf de eerste moment al voelde et meisje een klik, maar zou iemand van ToHo, zo'n grote groep een meisje willen die de hele dag doorbrengt als wc-madam?

    Ik vond dit eigenlijk lollig als ik het bedacht maar uiteindelijk zette ik het maar in een topic. Kunnn jullie aub dit invullen,

    Is hij goed?
    Origineel genoeg?
    Moet ik er een Q van maken?
    Willen jullie dat ik rollen verdeel dan?
    Geef een score op 10?


    Dankje
    KiSsEz <3

    Is hij goed?: Ja!!
    Origineel genoeg?Jup
    Moet ik er een Q van maken? Van mij mag je van alles een q maken ;]
    Willen jullie dat ik rollen verdeel dan?Jajajaja ! jij dan wel weten welke ikke wil [a]
    Geef een score op 10?euhm....10+ =][/b]


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Domme mensen >,<
    Geef dan toch op z'n minst een reactie!

    ja echt wel -.-
    Het is niet moeilijk om je mening te geven


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Is hij goed?
    Tuurlijk,zoals altijd.
    Origineel genoeg?
    Jhap.
    Moet ik er een Q van maken?
    anders zouw ik hier ni op reagere,dus doen!
    Willen jullie dat ik rollen verdeel dan?
    Moet jij wete he =]
    Geef een score op 10?
    15464645458 x 46454545646 : telt da ook ? =]

    Aaargh >,< Hoelang duurt het om een reactie te plaatsen? 2 minuten?