• Ik weet hoe er zo zielig en depressief werd gedaan bij veel mensen toen Harry Potter volledig was afgelopen. Wie hier op Q is helemaal géén fan van HP?
    -Wou ik even weten-

    Ik heb niks met Harry Potter. Boeken gelezen, films gezien, was wel leuk, maar voor de rest niks.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Als iemand helemaal geen Potterfan is, dan verwacht ik niet dat die op dit forum zit? :'3


    -

    Heb er helemaal niks mee eigenlijk.

    Ik heb alle films gezien en een paar boeken gelezen maar ik ben geen fan.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Ik vind Harry Potter vet bedacht en ook mooie films, maar zou mezelf geen fan rekenen :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik heb helemaal niets met Harry Potter. Boeken niet gelezen, films niet gezien en eigenlijk ook geen zin om ze te gaan lezen/kijken.


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.

    Fitch schreef:
    Ik heb zó ontzettend hard gehuild, so I guess I'm a real potterhead.


    Jup, me too! (huil)


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Ikke, ik heb geen enkel boek gelezen of film gezien. Dat is niet mijn genre...

    Ik vind het heel jammer dat het is afgelopen maar een extreme fan ben ik niet.


    Don't dream your life, but live your dream!

    Fitch schreef:
    Ik heb zó ontzettend hard gehuild, so I guess I'm a real potterhead.
    me too(huil). Ik heb deze week mijn deathly hallows ketting binnen gekregen (toen ik op kamp was) het kosten me €60 inclusief verzend kosten (potterhead here ;D)


    Shoganai i ne~

    ik vind de films echt verneukt ja sorry x'D
    maar toen ik het laatste boek had uitgelezen moest ik wel even een traantje wegpinken :'3


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    *steekt poot de lucht in*


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Ik vind de boeken wel leuk, op zich, maar ik ben een boekennerd en lees elk boek ik tegenkom, maar de films vond ik niets. Je kunt me rekenen tot een 'niet-fan'


    Destroy what destroys you.

    Ik.
    Om Max Green even te citeren: 'Just a little boy with a magic wand, dude.'


    You are the poetry Shakespeare was missing.