• Ik zit al een hele poos met een idee voor een verhaal, maar ik ben bang dat mensen het geen leuk idee vinden dus ik ga jullie nu gewoon maar even vragen wat jullie er van vinden.

    ..... is 16 jaar en zit al haar hele leven in een rolstoel. Door haar handicap wordt ze door jongens snel gedumpt omdat ze haar een last vinden. Daardoor gelooft zij niet meer in ware liefde. Maar dan ontmoet ze iemand. zal hij haar weer kunnen laten geloven in ware liefde?

    Ik zie namelijk weinig verhalen over mensen in een rolstoel en ik ben opgegroeid met een gehandicapte broer en ik doe ook wel eens vrijwilligers werk met rolstoelers
    Ik ga dit verhaal schrijven
    Maar nu heb ik nog nodig:
    Titel
    Naam meisje en jongen

    [ bericht aangepast op 9 sep 2011 - 20:57 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik vind het een goed idee, zeker door de achtergrond met je broer. Als je het realistisch neer kan zetten word het vast leuk. Maar ik heb eigenlijk niets met Justin Bieber en dat houd me wel tegen.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ew, Justin bieber D: Dat zou ik niet lezen, sorry.


    quidquid excusatio prandium pro

    Lijkt me wel leuk, het mag af en toe wel eens iets anders zijn :)


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    Ik vind het idee Super maar Ik zou Justin Bieber weglaten en er een gewone jongen in steken die wel iets speciaal heeft maar niet beroemd is of zo.
    Dan zou ik het wel lezen.


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Octavia schreef:
    Ik vind het idee Super maar Ik zou Justin Bieber weglaten en er een gewone jongen in steken die wel iets speciaal heeft maar niet beroemd is of zo.
    Dan zou ik het wel lezen.

    Daarom staat hij tussen haakjes


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik heb besloten dat het een storie wordt

    [ bericht aangepast op 9 sep 2011 - 20:58 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Hungergames schreef:
    (...)
    Daarom staat hij tussen haakjes

    Ahn oke
    Verwittig je mij als hij online staat (:


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Ik nog een titel nodig
    Ik wil als namen
    Mila en Sam
    Maar ik heb geen idee voor een titel.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one