• Okay, uhm. Dit is geen schreeuw om aandacht o.i.d. Ik wil gewoon graag weten of deze klacht normaal is [: Ik ben wel een beetje een zenuwpees. Zit eigenlijk altijd van te voren over iets in. Maar nu heb ik soms gewoon pijn op m'n borst en als 't even meezit ook nog hartkloppingen.. maak ik me teveel druk? Hoort dit erbij? o_o Pleur dan ook maar gelijk kalmeringsoefeningen hier neer. Plus dat ben ik ook lichtelijk hypochondrisch geloof ik (cat) Want in onze familie zitten namelijk hart- en vaatziekten, niet echt een kalmerende gedachte, dus ik ben vrij snel bang dat ik zoiets heb. En ja, ik weet dat jullie géén doktoren zijn, maar spreek maar gewoon vanuit je eigen ervaringen (: Als 't aanhoudt of erger wordt, dan zoek ik wel een dokter op.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Vraag het aan je ouders, en anders ga je naar de dokter, heb geen idee wat er kan zijn;)

    Ik denk dat het niets bijzonders is, gewoon een aar zenuwtrekken. Probeer eens yoga te gaan doen, en eet wat dingen met gember. Het kalmeert redelijk, en als het dat al niet doet: de sterke smaak lijdt je wel af.
    Anders wil klimopblad ook wel helpen, maar dat is meer met kramp enzo.
    Neem anders een relaxt bad, de kans dat je op je negentiende borstkanker krijgt is wel zo miniem dat ik er honderd euro op durf te zetten dat je het niet hebt. Good luck!


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Snivellus schreef:
    Ik denk dat het niets bijzonders is, gewoon een aar zenuwtrekken. Probeer eens yoga te gaan doen, en eet wat dingen met gember. Het kalmeert redelijk, en als het dat al niet doet: de sterke smaak lijdt je wel af.
    Anders wil klimopblad ook wel helpen, maar dat is meer met kramp enzo.
    Neem anders een relaxt bad, de kans dat je op je negentiende borstkanker krijgt is wel zo miniem dat ik er honderd euro op durf te zetten dat je het niet hebt. Good luck!

    Ik denk ook helemaal niet aan borstkanker, haha :')


    "I shut my eyes in order to see.'

    Prudence schreef:
    (...)
    Ik denk ook helemaal niet aan borstkanker, haha :')


    Oh, gelukkig. Heb namelijk een vriendin die panisch wordt bij het kleinste beetje pijn, en ik wilde even zeker weten dat ik niet met zo iemand te maken had :')


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Daar heb ik ook last van. Ik zit ook heel snel over iets in, meestal juist iets heel onnozels. En van hartkloppingen heb ik ook wel eens last. Laatst zo erg, dat ik niet meer op mijn benen kon staan. Eigenlijk weet ik niet hoe het komt, of wat je er aan kunt doen. Maar als je er last van blijft houden, zou ik zeker even langs de dokter gaan. Misschien handig om zelf ook eens te doen ^^'.


    i put the fun in funeral

    Als je er zeker van wil zijn moet je langs de dokter gaan slakje (bloos)


    -

    Genius schreef:
    Als je er zeker van wil zijn moet je langs de dokter gaan slakje (bloos)

    Ja, jaaa. Maar ik wil eerst hier 'ns horen :'D Ik ga al te vaak naar de dokter, ze zien me aankomen.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Prudence schreef:
    (...)
    Ja, jaaa. Maar ik wil eerst hier 'ns horen :'D Ik ga al te vaak naar de dokter, ze zien me aankomen.


    Beter voorzichtig dan onverstandig. Heb zelf twee jaar lang aan migraine gezeten, ben nu sinds een halfjaar aan de pil en wég is mijn vampiercyclus! (zonder gekheid, ik lag zo'n vier dagen op bed, en het moest donker zijn en stil. Was niet tijdens menstruatie ofzo, en we waren ten einde raad... :()


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Prudence schreef:
    (...)
    Ja, jaaa. Maar ik wil eerst hier 'ns horen :'D Ik ga al te vaak naar de dokter, ze zien me aankomen.

    Nouen daar zijn dokters voor. :'D


    -

    Snivellus schreef:
    (...)

    Beter voorzichtig dan onverstandig. Heb zelf twee jaar lang aan migraine gezeten, ben nu sinds een halfjaar aan de pil en wég is mijn vampiercyclus! (zonder gekheid, ik lag zo'n vier dagen op bed, en het moest donker zijn en stil. Was niet tijdens menstruatie ofzo, en we waren ten einde raad... :()

    Pf, ja, maar dat gebrabbel over verstandig zijn en naar de dokter gaan, dat weet ik allemaal wel x) Ik vraag gewoon naar de ervaringen hier D: Daar is niks mis mee.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Prudence schreef:
    (...)
    Pf, ja, maar dat gebrabbel over verstandig zijn en naar de dokter gaan, dat weet ik allemaal wel x) Ik vraag gewoon naar de ervaringen hier D: Daar is niks mis mee.


    Nee, dat weet ik ook, er is ook niks mis met jou :)


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Pijn bij het hart? Dan kan je daar ook gewoon spierpijn hebben.. Dat heet de ziekte van titus ofzo :'D Dat is niks ernstigs/. EN anders; Gewoon naar de dokter.

    (Dokters hebben liever dat je te vaak komt dan te laat ;])

    [ bericht aangepast op 9 sep 2011 - 17:22 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    ik denk dat het stress had het ook een keer een weekje heel stresserig :'D


    Shoganai i ne~

    als je een zenuwpees ben zijn hart kloppingen heel normaal...
    heb ik ook en ik adem dan altijd door mijn neus in en door mijn mond uit.
    soms wilt dat wel eens helpen. als het echt blijft en pijnlijker wordt enzo, zou ik toch even naar de dokter gaan

    (p.s ik heb paniekaanvallen dus misschien dat die oefening alleen dan helpt & misschien dat het bij jou ook in lichte vorm is)

    [ bericht aangepast op 9 sep 2011 - 17:28 ]


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Ik heb dat soms ook, maar ben er vrij zeker van dat dat bij komt va stress. Ook al heb ik op dat moment geen bewuste stress.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury