• Als je geen zin hebt om een zeiktopic te lezen, klik dit topic dan maar weg.

    Ja, ik ben dus net terug van kamp, en ik kan je vertellen, het was echt het kutste kamp uit mijn hele leven T_T. Ik moest met alle bitches uit mijn klas en een ander kind op een slaapzaal slapen, en die snurkten bijna allemaal als Darth Vader die verkouden was en met een kettingzaag een boom omhakte --'. Er was geen tv, internet ook niet, alle meisjes (dus ook ik en alle meisjes opgeteld waren we met z'n 30en) moesten met een wc leven die ***** hard stonk --', toen nog problemen gehad met een **** kind waarmee ik de hele week mee opgescheept zat, en de hele week regende het pijpenstelen dus ik kwam elke dag doorweekt de dag door. En ja, ik heb alle meisjes leren kennen, het zijn allemaal stuk voor stuk aso's die om niks geven, hoezee, dat is echt heel leuk om te weten *sarcasme*.

    Iemand nog meer een keer zo'n ***** kamp meegemaakt, ik leef met je mee (cat).


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Medelijden met jou 0.0


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Ik heb ook en kutkamp meegemaakt.
    Mijn klasgenootjes waren top, maar ik was doodbang voor de spooktocht.
    Wij waren zelfs te bang om door te lopen dus we zijn omgedraaid.
    En ik kreeg heinwee dus toen ging ik en dag van te voren terug.
    En ik heb maar 4 uur geslapen omdat ze allemaal gingen praten.. zucht.
    Ik leef ook met jouw mee hoor<3


    Wees jezelf, niet en copycat van en ander

    Kingscross schreef:
    Medelijden met jou 0.0

    Awh, dat is echt niet leuk voor je
    Ik leef met je mee <3
    Toen ik in de tweede zat gingen we ook op kamp en had ik ruzie met een van de meiden waarmee ik in een tent lag --'


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Ik leef met je mee meid,
    Anyway dit is geen gezeur. (:


    26 - 02 - '16

    Het is nog nog een wonder dat ik hier zit kristy....
    (eileen zegt: Arme Kristy)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    deze week nog, join the club.


    Firm believer of all that is magic

    Aww, dat klinkt echt niet leuk :(

    Blij dat je het hebt overleeft (cool)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    aahhh arme kristy en loïs (ja dit is Cresselia/ eileen)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Kingscross schreef:
    Medelijden met jou 0.0


    Big girls cry when their hearts are breaking

    N'awww, ik voel met je mee... Mijn brugklaskamp was térrible, ik deelde een tent met verschrikkelijk saaie klojo's die om tien uur sliepen en de hele dag alleen maar zeikten over muggensteken en pijnlijke voeten en die gewoon no fun waren... Maar, je vindt vast alsnog wel vrienden? Misschien dat de mensen die nu niet zo aardig leken later heel awesome blijken te zijn? Want bij mij in de klas bleken dus wel mensen te zitten, die niet in mijn tent sliepen, die heel aardig waren...
    Also, sterkte. <3


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.