• 1499 Frankrijk Lodewijk XII en Anna van Bretagne huwelijk is de bruid trouwjurk, is de eerste keer een reportage over de bruiloft. Traditionele trouwjurk is meestal wit, met witte traditie gaat terug tot 1840, van de Britse koningin Victoria's bruiloft. Queen was een witte jurk draagt, achterstand tot 18 meter, de officiële foto's op grote schaal werden gepubliceerd en vele bruiden willen een gelijkaardige jurk te dragen, is deze traditie tot nu toe verspreid, terwijl de staart lengte van de nieuwe rijken zijn ook een symbool van de jaren 1980 Britse Diana Prinses trouwjurk ongeveer 480 meter. In de Victoriaanse tijd voor de bruiloft kan een verscheidenheid worden in aanvulling op de zwarte (rouw) of rood (in verband met prostitutie) dan de kleur, de witte bruiloft in opdracht van innerlijke zuiverheid en onschuld als kind, de later uitgroeide tot een symbool van maagdelijkheid. Na de Eerste Wereldoorlog in 1920, sociale status van vrouwen verandert, maar ook heel andere stijl van trouwjurk een keer, terwijl de rok ontwerp van de bruiloft daar. 1940 als gevolg van sake de Tweede Wereldoorlog, waardoor moeilijk te bruiloft, de bruid trouwjurk te verkrijgen om zo simpel en duidelijk of gemakkelijk beschikbaar zijn familie en vrienden door het huwelijk, zullen vele moeders hun huwelijk als een familiestuk, zodat mijn dochter in het huwelijk, werd de bruiloft op hun huwelijk

    [ bericht aangepast op 9 sep 2011 - 11:04 ]

    Interessant om te lezen, hoor. Maar wat is hier precies de bedoelling van? :'D


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik snap vrij weinig van je tekst. Het doet me een beetje denken aan de kwaliteit van stukjes uit een vertaalmachine. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Ik snap vrij weinig van je tekst. Het doet me een beetje denken aan de kwaliteit van stukjes uit een vertaalmachine. :'D


    Plus, er zitten allemaal links in naar een site die gogogu.nl fso heet, waar ze geloof ik trouwjurken verkopen, leid ik af uit de link. Volgensm ij is het een reclame bot :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Rlly? Nog niet eens gezien :'D Daar gaan we wat aan doen :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'