• Dan mag iemand mij de betekenis van deze vet rare droom uitleggen.x]

    Ik vloog op mijn bezemsteel, heel hard, want ik was te laat voor een of andere bijeenkomst met o.a Voldemort, Lucius en Narcissa. Toen ik vroeg waar Draco uithing, keek iedereen me echt enorm boos aan. Ik zat daar van:


    En vroeg maar niet verder omdat ik Voldemort niet tegen me wilde. Toen hij de "missie" had uitgelegd ging ik op pad met mijn ouders, niet mijn echte ouders, mensen die ik helemaal niet kende. Toen ik een berg wilde beklimmen riep ineens iemand: 'Nog één stap verder, en het zal je laatste stap zijn!'
    Ik was niet bang, omdat ik de stem uit duizenden herkende, het was Draco. In mijn droom voelde het alsof ik altijd al een crush op hem had, net zolang als dat ik voor Voldemort werkte.
    Maar goed, ik riep hem dus dat ik het maar was en toen bleef het even stil. Er dwarrelde ineens allerlei blaadjes in herfstkleur naar beneden, wat best mooi was, ik keek omhoog en hij zat daar in een boom, huilend. Dat was echt hartstikke zielig en het zag er totaal niet gay uit of zo. Blijkbaar had hij iets tegen Voldemort gezegd, iets waar hij het niet mee eens was en daardoor had iedereen zich tegen hem gekeerd. Ik vertelde hem dat ik een plan had, (lach niet!) als wij hem een soort van zouden "adopteren", dan zou hem niets overkomen, omdat Voldemort mijn familie nooit wat aan zou doen. Vraag me niet waarom, dat was gewoon zo.:'D

    Nou ja en toen zei hij van; 'Maar dan kan er nooit meer zijn tussen ons', toen had ik zoiets van..



    Maar we hadden het toch gedaan, dus ik offerde mijn liefde op om zijn leven te redden. Oh, ik ben zo awesome.(joehoe)

    En hiermee toon ik aan, dat ik denk, dat dus niet iedere droom een betekenis heeft. :'D Wat hebben jullie gedroomd?
    *O*


    everything, in time

    Misschien is dit wel een voorteken dat je je Hogwarts brief krijgt, Draco ontmoet en een Dark Mark krijgt =)

    Uhm, ik droomde dat ik over een weiland liep en dat er overal koeien waren die blaften O_o


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    DrarryMORE schreef:
    Misschien is dit wel een voorteken dat je je Hogwarts brief krijgt, Draco ontmoet en een Dark Mark krijgt =)

    Uhm, ik droomde dat ik over een weiland liep en dat er overal koeien waren die blaften O_o


    Yesh! Kom maar op met die brief!:9~

    LOLLOL, dat is vast ook een hele rare droom..:'D


    everything, in time

    Whahah, this is fucking awesomeeee. Uhm ff lezen in mijn brein wat het betekent 'Je zult uitgehuwelijkt worden aan een jongen die op Draco lijkt, jullie gaan wonen in the middle of nowhere in Australie. Krijgen geen kinderen want Dracojongen wil dat niet. En je ouders zal je nooit meer zien.' Einde.:'D Ik droomde over een danszaal. 8D


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik droomde dat ik al mijn vriendinnen tegen me had van de basisschool en die waren kwaad omdat ik niet met ze op vakantie gingxD en toen werd ik opengekrapt en moest ik 2 km lopen 0.o

    Maar jou droom is echt cool!
    Alleen geen idee wat het kan betekenenxD


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Dat betekend dat je een crush hebt op Draco en alles voor hem zou doen (:
    - Ik droomde van alles, zo als altijd, hihi!


    Forever.

    Je vind kans op een leven belangrijker dan liefde, maar dat is best logisch anders heb je een crush op een dood persoon. Ook niet altijd gezellig ;D


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Waaah, geweldig xD Wat een HP-obsessie hebben jullie met z'n allen, zeg(flower)


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?

    Volgens mij mag je best een relatie hebben met een geadopteerde broer of zus. Het belangrijkste bezwaar tegen liefdesrelaties binnen een familie is dat er een grotere kans is op bepaalde aandoeningen bij kinderen, en als je eigenlijk helemaal geen familie bent heb je dat probleem niet. ^^

    Hoe dan ook, ik geloof sowieso eigenlijk niet dat alle dromen een betekenis hebben. Ik heb een keer gedroomd dat ik werd achtervolgd door reuzekippen en een andere keer dat er overal een soort slak-achtige octopusjes zaten. Wat zou dat nou weer moeten betekenen? :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Aahh oke.
    Het kan zijn dat je verliefd op Draco word :P

    Ik droomde dat ik een eigen paard had, een prachtige zwarte fries, we reden over een weiland maar plots vlogen allemaal vliegtuigen die bommen werpte enzo. Echt heel vaag.


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Even voor de duidelijkheid; Ja, ik vind Tom Felton als Draco knap, maar ik ben nu ook weet nier verliefd op 'm . :'D Dus niet dat jullie denken dat ik een obsessie heb, hehe.

    Jullie dromen zijn ook allemaal raar, conclusie; dromen hoeven niet altijd een betekenis te hebben.(joehoe)


    everything, in time

    Ik weet niet wat ik gedroomd heb.


    -