• Wil even checken of ik een zeikert ben...

    Ik had vanochtend ruzie met mn moeder, en zit al een tijd met zelfmoord in mn hoofd (heb er nu hulp voor maarja si niet 123 weg...) en ik had mijn vriend ge smst dat ik gewoon niet meer wou leven, dat ik het niet meer zag zitten. Ik kreeg een smsje terug : Komt goed schatje ! kan nu niet meer smsen :(
    De rest van de dag heeft hij niks meer van zich laten horen en als ik sms reageert hij niet... ben net boos geworden en hij vind dat ik zeik ... wat vinden jullie ?...

    Maar... hij zei dat hij niet meer kon sms'en, dus dan zal z'n btg wel op zijn, maar dan is het toch logisch als ie niet reageert op jouw smsjes? Of lees ik het nu verkeerd?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    AshKetchum schreef:
    Maar... hij zei dat hij niet meer kon sms'en, dus dan zal z'n btg wel op zijn, maar dan is het toch logisch als ie niet reageert op jouw smsjes? Of lees ik het nu verkeerd?


    -

    Eh ja wat Asketchun zegt.


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    AshKetchum schreef:
    Maar... hij zei dat hij niet meer kon sms'en, dus dan zal z'n btg wel op zijn, maar dan is het toch logisch als ie niet reageert op jouw smsjes? Of lees ik het nu verkeerd?


    daar sluit ik me wel een beetje bij aan eigelijk..


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Hij kon niet smsen omdat hij op school zat, maar dat was half 4 klaar
    daarna kon hij smsen maar daar had ie geen zin in zei ie :)

    Veel jongens haken al af als een vriendin zo in de put zit. Hij blijft er voor je, hij is er voor je en hij melde dat hij niet kon smsen. Komt goed


    Don't dream your life, but live your dream!

    ik begrijp dat je je klote voelt, maar je kan niet altijd op zijn schouder leunen. hij geeft vast veel om je, maar naast jou heeft hij ook nog zijn eigen leven


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Tsja het klote is dat we 3 kwartier bij elkaar weg wonen, en ik hem al 3 weken niet heb gezien omdat hij steeds niet kan. Das zo frustrerend...

    AshKetchum schreef:
    Maar... hij zei dat hij niet meer kon sms'en, dus dan zal z'n btg wel op zijn, maar dan is het toch logisch als ie niet reageert op jouw smsjes? Of lees ik het nu verkeerd?


    To infinity and beyond •

    Ga naar hem toe op een moment dat ie totaal niet verwacht
    X


    -

    Hij neemt je niet serieus, da's wel duidelijk.
    Ik had ooit eens gezegd tegen mijn ex en tevens goede vriend 'godsamme, ik kan niet meer' en hij helemaal over de zeik: 'Nee Sam, doe het niet! Er zijn altijd andere oplossingen' en weet ik 't wat. Maar ik had het helemaal niet over fucking zelfmoord, maar over het feit dat ik gewoon totaal vastzat met school en mezelf en niet verder kon, niet meer kon vechten. En toen bleek dat hij wel degelijk om me gaf omdat hij zich de tering schrok om die reactie en ik zou me in jouw plaats echt fucked up kwaad/machteloos voelen. Bij je zijn als alles goed gaat, allemaal prima maar er ook daadwerkelijk zijn als 't slechter met je gaat, ho maar?
    Ik zou 'm zo lang negeren tot hij met hangende pootjes terug komt. Of niet, en dan zou ik 'm zeggen dat hij naar de hel kan lopen en nooit meer terug hoeft te komen :Y). I'm such a tolerant young woman.


    No growth of the heart is ever a waste

    Nou, ik zou ook niet weten wat ik moest smsen als mijn vriend(in) denkt aan zelfmoord, dus wat dat betreft begrijp ik hem wel. En ik denk ook niet dat je het beter maakt door zo tegen hem te doen, eigenlijk.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Zelfmoord plegen omdat je ruzie hebt met je moeder vind ik er persoonlijk ook wel overgaan. Of is er iets gebeurd dat ik niet weet? :]
    Ik snap wel dat je je rot voelt als die vriend ineens niet meer van zich laat horen. Dat zou hij niet mogen doen, aangezien hij er wel voor jou zou moeten zijn.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'