• En ik heb een k*tklas met bitches en tutjes, dus daar heb ik ook niet veel aan. Iemand enige idee wat ik in die twee uren plus pauze kan doen?

This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

Storytime schreef:
    Ik wou dat ik 2 tussen uren had.
    Ga huiswerk maken.

Maar dat had ik vandaag op school allemaal al af.

Defensive schreef:
    (...)

Twintig minuten lopen, ja. Ik heb geen fiets D:

Tekenen, muziek luisteren, tijdschriften, andere mensen vervelen.

<3

Boek meenemen

Defensive schreef:
    (...)

Maar dat had ik vandaag op school allemaal al af.

Huiswerk dat je morgen op heb gekregen, werk voor. Ik kan me moeilijk voorstellen dat je niks te doen heb.
    Anders, neem een boek mee.

Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

Ik heb ook heel veel tussenuren en zit ook niet bij mijn vrienden in de klas, maar het is goed te doen ;) In de tussenuren maak ik huiswerk, lees ik tijdschriften of boeken, of ga ik naar huis :Y) Dus, misschien kan jij dat ook doen? :) Toch niet zo'n groot probleem?

If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

Storytime schreef:
    (...)
    Huiswerk dat je morgen op heb gekregen, werk voor. Ik kan me moeilijk voorstellen dat je niks te doen heb.
    Anders, neem een boek mee.

Haha, we hebben volgende week zeilkamp dus geen enkele leraar geeft huiswerk op. :')
    Mja, ik denk dat ik een boek mee ga nemen ja.

Ik heb per week 8 tussenuren, blegh.

Her heart was a secret garden and the walls were very high.

Cinna schreef:

Medelijden D:

Per week 3 tussenuren en in die tijd maak ik huiswerk, schrijf ik dingen voor Q -gedichten, hoofdstukken, etc.- en lees ik boeken

"Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

Meestal doe ik eerst mijn huiswerk en daarna ga ik lezen uit een leesboek wat ik meegenomen heb. ^^

You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

Cinna schreef:

Eh, ikke elf.

You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

Defensive schreef:
    (...)

Medelijden D:

Jap, ik ook, omdat ik ook 20 km van school woon en ik dus niet naar huis kan. Geen enkel uur zit in mijn voordeel waardoor ik eerder uit ben of later naar school kan. #$%^&*()

Her heart was a secret garden and the walls were very high.

PrincesSnape schreef:
    (...)

Eh, ikke elf.

Ik 0 (A)

Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

Ik heb 1 tussenuur eigenlijk, maar ik kan niet uitslapen, dus ik ga bij de eerste uren vrij ook naar school. Maar wij moeten z-uren maken --' 60 uren die we moeten maken naast ons normale rooster. Dus heb ik er nog iets aan x'D Maar ik heb een goed rooster, want ik heb het meest voordelige profiel, haha.

To live would be an awfully big adventure

ik had vandaag 2 tussen uren mag ikk van mijn mentrix altijd in haar lokal lekker computeren

Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.