• Nou ik heb een vreselijke kutklas en vandaag was ik het zo zat dat ik gewoon heb gezegd dat ik ziek was want dan kon ik naar huis. Alleen ik wil vanavond wel gewoon trainen want ik ben niet ziek.
    Nu zei mijn zus: 'Je zegt gewoon dat je een stel lessen uitval heb.'
    Maar mijn fiets staat nog bij mijn oma en opa want daar zet ik hem altijd s'morgens neer als ik naar de bus ga. Dus ehm, hoe ga ik dit tegen mijn ouders uitleggen?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Niet?

    Zeg gewoon ´Ik heb een kutklas´


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    Malice schreef:
    Niet?


    Hoe wil ik dan zeggen dat ik de hele middag thuis ben geweest en toch nog vragen of ze me naar de judo willen brengen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    HeyApple schreef:
    (...)

    Hoe wil ik dan zeggen dat ik de hele middag thuis ben geweest en toch nog vragen of ze me naar de judo willen brengen.


    Neem de bus (krul)

    Zeg dat je je op dat moment niet lekker voelde, maar dat het nu weer goed gaat? :]


    Alis volat propriis.

    Malice schreef:
    (...)

    Neem de bus (krul)


    Kan niet. Ik moet dicht bij Rotterdam judoën.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Galleon schreef:
    Zeg dat je je op dat moment niet lekker voelde, maar dat het nu weer goed gaat? :]


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Je bent ongesteld geworden en had dus even een buikpijnaanval? Die werkt bij mij altijd als ik me zogenaamd even niet lekker voel en daarna ineens weer wel 8D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    AshKetchum schreef:
    Je bent ongesteld geworden en had dus even een buikpijnaanval? Die werkt bij mij altijd als ik me zogenaamd even niet lekker voel en daarna ineens weer wel 8D


    Dit is kut ik ben rond de 20ste pas ongesteld.


    "Ignite, my love. Ignite."

    HeyApple schreef:
    (...)

    Dit is kut ik ben rond de 20ste pas ongesteld.

    Dat weten je ouders toch niet?
    Of je zegt dat je opeens heel veel hoofdpijn had maar dat even later weer over was(werkt altijd)


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Malice schreef:
    Niet?


    Wees jezelf, niet en copycat van en ander

    Avox schreef:
    (...)
    Dat weten je ouders toch niet?
    Of je zegt dat je opeens heel veel hoofdpijn had maar dat even later weer over was(werkt altijd)


    Ik ben tegelijkertijd met mijn moeder en mijn zus ongesteld.


    "Ignite, my love. Ignite."

    je vraagt iemand gewoon ze te bellen, zo druk en als ze ophangen, zijn ze het een beetje vergeten, dan vragen ze: wat is er ookal weer?? dan zeg jij: ik moet naar judo en zeggen hun: oja, kom we gaan..

    misschien lukt dat:Y)


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky