• Ik heb een nieuw oppas adres waar ik vanavond voor de eerste keer moet oppassen. Maar nu komt het leukste, ze hebben geen tv*O*
    Hoe moet ik de avond doorkomen --'


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    OMG, arme kinderen. D:


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    OMG, arme kinderen. D:

    Arme ik :'D


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik moest gisteren ook voor het eerst oppassen bij mijn nieuwe adres :'D Maar die hadden wel een tv haha.

    Neem een laptop mee als je die hebt? Of zijn die kinderen nog de hele tijd wakker?


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Boek lezen, muziek aan :Y)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Stonem schreef:
    Ik moest gisteren ook voor het eerst oppassen bij mijn nieuwe adres :'D Maar die hadden wel een tv haha.

    Neem een laptop mee als je die hebt? Of zijn die kinderen nog de hele tijd wakker?

    Dan neem ik mijn laptop mee, want de kinderen slapen al (:


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    NurseJoy schreef:
    Boek lezen, muziek aan :Y)


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Sestican schreef:
    (...)
    Dan neem ik mijn laptop mee, want de kinderen slapen al (:

    Oooh da's beter (: Moet je gewoon het wachtwoord van de internetverbinding vragen -hebben ze die wel? XD- en anders gewoon even een film thuis downloaden ofzo.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Stonem schreef:
    (...)
    Oooh da's beter (: Moet je gewoon het wachtwoord van de internetverbinding vragen -hebben ze die wel? XD- en anders gewoon even een film thuis downloaden ofzo.

    Ghehe, ik zal eens vragen of ze internet hebben x']
    Maar ik denk het wel (:


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.