• Heey buddies!

    Wat ik vandaag allemaal heb meegmaakt :O Niet normaal!
    Allereerst, werd ik vanochtend wakker en was ik niet zo lekker eigenlijk. Dus ik ging met koppijn naar school. De eerste twee uur had ik gym. Die avond ervoor had ik dus wat problemen met mijn vriendje en voelde me daardoor ook niet echt goed. Bij gym mezelf doodgerent xD En toen gingen we honkbal doen. Maar, ik moest de bal halen. En ik zag iets bruins:O Dus ik dacht eerst dat het een hoopje bladeren was. Maar het bewoog. Is het dus een egel! Die vast zat op ons gymveld (er staan hekken omheen en dat beestje wilde er onderdoor kruipen, maar hij was te dik :P)
    Dus, ik ben naar de gymleraar gegaan, want ik vond het zo zielig! En toen heb ik hem opgetilt, met de honkbalhandschoen aan xD (Dat beest stak zijn stekels uit! Anders deed hij prik.) En toen heb ik hem voorzichtig opgetilt, want hij rende niet weg ofzo. En ben ik naar het parkje gelopen met de egel en heb hem daar vrij gelaten :D Dat gaf echt een goed gevoel! Ik had ook nog nooit een egel vast gehad, dus ik vond het echt super schattig! (H) En ik was de held van de klas xD
    Daardoor werd ik al iets vrolijker.

    In de pauze, zat ik helaas niet bij mijn vriendinnen (we zitten allemaal in een andere klas) maar er zit een meisje in mijn klas, waar ik veel mee optrek, maar she's so annoying! Ze volgt me overal, ook als ik gewoon met mijn vriendinnen ben. En ik zat dus met haar in de pauze en kreeg op dat moment een smsje van mijn vriendje... Hij zei dat het niet ging werken tussen ons. Dus ik hield me in om niet te gaan huilen, en dat meisje praatte maar door en deed hartstikke vervelend :S Want ze praat raar en is ook best wel raar... wel aardig, maar ja.. hoe zeg je dat... gewoon vervelend...

    Ik kom thuis en meteen muziek op en huilen... En dan ook nog tegen 2 vriendinnen huilen aan de telefoon. Ik vond het echt niet leuk en heel mijn ogen waren dik. Gelukkig waren mijn vriendinnen wel heel erg lief voor me. :) En vrolijkte ze me op. Vrijdagavond hebben we ook meidenavondje :D

    En toen kreeg ik van mijn vriendje een sms, of ik online kon komen op msn. Ik wilde hem eerst niet spreken, maar kwam uiteindelijk toch.
    Het leek er echt zo op dat hij me niet meer wilde.n Nog meer huilen dus... Afleiding gezocht door gtst te kijken, maar daar ging iemand in dood xD Dus dat was nog meer huilen...

    En toen, weer met mijn vriendje gepraat, ik heb hem dus verkeerd begrepen :O Hij is hartstikke gek op me! Maar wil overal meer bij betrokken zijn, beter overleg en dat soort dingen, dat bedoelde hij dus ook met het werkt niet in zijn sms. Ik was er dus vanuit gegaan dat het uit was tussen ons :$ Maar dat was dus niet zo.
    Echt, I love him! (H) en het is stom dat ik dat dacht... schaam me dood :$

    Nou, dat was dus mijn rare dag xD Haha, bedankt voor het lezen (flower)

    Hebben jullie ook zo'n rare dag gehad?


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Beter :]

    & Nee.


    No growth of the heart is ever a waste

    Je wilt het niet weten :-)
    Indd een rare dag had je.

    McTrusty schreef:
    Je wilt het niet weten :-)
    Indd een rare dag had je.


    Haha, vandaag is al beter :)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    weird o.o


    Shoganai i ne~

    Aww, zulke dagen zijn altijd zó gevuld, en als je dan naar bed gaat heb je het gevoel dat het nog helemaal niet afgesloten is. Ik heb ook wel eens zo'n rare dag gehad maar zou niet meer weten wat er toen allemaal ook alweer was :')
    Maar gisteren (en vandaag) was bij mij gewoon school, niets bijzonders.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Bij mij was het gewoon een KUT week. Ja echt het begon maandag al.
    Ik voel me echt klote.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    hahaha naja ach kan gebeuren he? :)
    IK WIL OOK EEN EGELTJE!!!!! (A)(H)

    Hahahah 'marleen' ^^

    Woow, dat is indd echt een zeer weirde dag.
    Njaa ik heb gewoon een KUTKUTKUT dag gehad.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.