• Heey buddies!

    Wat ik vandaag allemaal heb meegmaakt :O Niet normaal!
    Allereerst, werd ik vanochtend wakker en was ik niet zo lekker eigenlijk. Dus ik ging met koppijn naar school. De eerste twee uur had ik gym. Die avond ervoor had ik dus wat problemen met mijn vriendje en voelde me daardoor ook niet echt goed. Bij gym mezelf doodgerent xD En toen gingen we honkbal doen. Maar, ik moest de bal halen. En ik zag iets bruins:O Dus ik dacht eerst dat het een hoopje bladeren was. Maar het bewoog. Is het dus een egel! Die vast zat op ons gymveld (er staan hekken omheen en dat beestje wilde er onderdoor kruipen, maar hij was te dik :P)
    Dus, ik ben naar de gymleraar gegaan, want ik vond het zo zielig! En toen heb ik hem opgetilt, met de honkbalhandschoen aan xD (Dat beest stak zijn stekels uit! Anders deed hij prik.) En toen heb ik hem voorzichtig opgetilt, want hij rende niet weg ofzo. En ben ik naar het parkje gelopen met de egel en heb hem daar vrij gelaten :D Dat gaf echt een goed gevoel! Ik had ook nog nooit een egel vast gehad, dus ik vond het echt super schattig! (H) En ik was de held van de klas xD
    Daardoor werd ik al iets vrolijker.

    In de pauze, zat ik helaas niet bij mijn vriendinnen (we zitten allemaal in een andere klas) maar er zit een meisje in mijn klas, waar ik veel mee optrek, maar she's so annoying! Ze volgt me overal, ook als ik gewoon met mijn vriendinnen ben. En ik zat dus met haar in de pauze en kreeg op dat moment een smsje van mijn vriendje... Hij zei dat het niet ging werken tussen ons. Dus ik hield me in om niet te gaan huilen, en dat meisje praatte maar door en deed hartstikke vervelend :S Want ze praat raar en is ook best wel raar... wel aardig, maar ja.. hoe zeg je dat... gewoon vervelend...