• Zeiktopic-alert.

    Echt, sinds begin dit jaar zit ik niet meer bij mijn beste vriendinnen in de klas, en zij wel bij elkaar. Nu raak ik dus steeds minder betrokken bij hun twee, en heb ik steeds het gevoel dat ik buitengesloten word. En dat voelt gewoon klote.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Ja, dat is klote. Heb ik ook een tijd gehad (ik wist toen nog niet wat een stomme kinderen het waren) D:

    Heb ik ook gehad. Ik zat vroeger altijd met mijn beste vriendin in school, zij veranderde van school en toen zat ze dus met een andere vriendin. En hangden zij altijd samen rond enzo. Dan voel je je inderdaad wel wat buitengesloten.


    Stop trying to control everything and just let go.

    Dat heb ik dus ook, mijn 2 beste vriendinnen zit in de klas 2 en ik in de klas 1 niet 1ste middelbaar hoor 3de maar we hebben 2 klassen van onze richting. Dus ik zit dan met 2 andere vriendinnen maar daar ben ik niet close mee. Maar ik ga elke pauze bij hun zitten, ik voel ook dat we een beetje uit elkaar gaan, maar ik doe echt mijn best om onze vriendschap sterk te houden.

    [ bericht aangepast op 7 sep 2011 - 20:13 ]


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Awww, da's kut D: knuffel?


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    Awww, da's kut D: knuffel?


    *hugg* a'


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Mijn vrienden zijn allemaal naar de andere klas en nu zit ik met allemaal van die barbies en 'new kids', was er 1 jongen waarmee ik dacht misschien bevriend te kunnen worden, laat ie me vandaag keihard vallen.

    [ bericht aangepast op 7 sep 2011 - 20:22 ]

    Same here.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Dat is heel vervelend, maar probeer contact met ze houden door af te spreken en zorg ervoor dat je jezelf niet isoleert. Vriendschap komt van twee kanten.


    I love you Tim

    ooh das kut dat heb ik ook al gehad :/

    CurlyBubbles schreef:
    ooh das kut dat heb ik ook al gehad :/


    Ik heb een keer gehad dat ik merkte dat dat gebeurde...


    @ Pariah: Dat is echt kut voor je! Sterkte meid <3

    - Cyberhug -

    [ bericht aangepast op 7 sep 2011 - 21:36 ]


    26 - 02 - '16

    ik voel me altijd buitengesloten
    mensen laten me gwn keihard vallen

    Gewoon nieuwe vrienden in je klas maken; en zo veel mogelijk met je andere vrienden doen.
    O ja, en wanneer ze inside jokes hebben die jij niet snapt, en ze willen het niet uitleggen, dan is het te laat.
    Ik wil je niet ongerust maken, maar zorg dat je andere vrienden hebt voor het geval dat ze je echt gaan buitensluiten.
    -Sorry, negatief denker.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik ken het gevoel. Als zij jou laten vallen, laat hun dan voor wie ze zijn en ga op zoek naar betere vrienden die je niet zullen laten vallen. (:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    We laten je niet in de steek <3
    Jij bent mijn beste vriendin, en Kimberlee ook.
    Ik vind dit ook echt klote.


    Where words fail, music speaks

    Pottermore schreef:
    Ja, dat is klote. Heb ik ook een tijd gehad (ik wist toen nog niet wat een stomme kinderen het waren) D:


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.