• Alyssa, een verwend zestienjarig meisje verhuist tot haar grote afgrijzen van Amerika naar Engeland. Ze moet het strand, haar vriendinnen en hun enorme huis inruilen voor een huis in Londen.


    Welke rollen ik nog nodig heb:
    - Nieuwe vriendinnen. Scherzinger
    - Gemene meisjes. Shuester
    - Vriendin van Liam Payne. Directioner
    - Vriendin van Zayn Malik. Jawaad
    - Vriendin van Louis Tomlinson. Maze
    - Vriendin van Niall Horan.


    Rol:
    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk met foto graag, het liefst onbekende mensen:
    Karakter:
    Hobby's:
    Familie:
    Extra:

    Het verhaal staat al hier, rollen zijn nog steeds van harte welkom!

    IK HEB DUS OP HET ALLERLAATSTE MOMENT BESLOTEN OM DIT EEN HARRY STYLES STORY TE MAKEN.

    [ bericht aangepast op 12 sep 2011 - 16:27 ]


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old

    Vriendin van Niall Horan

    Volledige naam: Sarah De Wolf
    Bijnaam: Saartje
    Leeftijd: 18 jaar
    Foto : http://www.google.be/imgres?q=Sarah&hl=nl&gbv=2&tbm=isch&tbnid=COrmQQOVMgjeNM:&imgrefurl=http://wallcrow.com/viewer.php%3Fsrc%3Dimages/S/Sarah_Callies_Or_Sarah_Wayne_Callies/Sarah_Callies_Or_Sarah_Wayne_Callies-0036.jpg/35&docid=d0BD13wGTzwGrM&w=397&h=600&ei=H5tnTu-1HMie-wag0bnWCw&zoom=1&biw=1360&bih=460&iact=rc&dur=170&page=2&tbnh=127&tbnw=96&start=19&ndsp=17&ved=1t:429,r:4,s:19&tx=38&ty=80

    Karakter: lief,verlegen,behulpzaam
    Hobby's: zwemmen,computeren,reizen
    Familie: Ze heeft 1 zus die is 5 jaar en heet Luna. Haar moeder heet Anna
    en haar vader heet Peter ze zijn nog samen.
    Extra: Ze is lief, Helpt andere graag, Is onzeker over zichzelf


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Volledige naam: Abbigail Jane Bright
    Bijnaam: Abbi
    Leeftijd: 16 jaar
    Uiterlijk met foto graag, het liefst onbekende mensen.: Lang donkerbruin/zwart haar, grote pikzwarte ogen, fijn neusje, moedervlek in de nek en naast de wenkbrauw, ongeveer 1m66.


    Karakter: Ze is heel erg beschermd over iedereen. Ze heeft een enorm groot moederhart, ze doet enorm veel voor de mensen waar ze het liefst van houd. Ze is misschien soms een beetje te lief waardoor mensen ervan profiteren. Als iemand haar vrienden of familie kwetst of aanraakt veranderd ze van dat lief meisje naar gewoon een monster. Ze kan er niet tegen dat de mensen van wie ze houd gekwetst of down zijn. Ze zal altijd de mensen die daar verantwoordelijk van zijn eens goed aanpakken. Misschien soms een beetje te hard. Je kan altijd op haar rekenen, ze is heel erg grappig. Een echte dramaqueen. Soms kan ze van een vlieg een olifant maken en is ze soms heel erg prikkelbaar als er iets niet gaat hoe ze wil en dat is niet zo een goed ding. Ze denkt niet ze doet het gewoon daardoor gebeurd er soms dat ze kwetsende dingen zegt maar dat het eigenlijk totaal haar bedoeling niet was om mensen te kwetsen. Als ze iets wil gaat er er volledig voor en niemand zal haar kunnen stoppen of tegenhouden. Met vallen en opstaan. Ze is heel erg betrouwbaar, daardoor gaan mensen veel met hun problemen, geheimen of roddels naar haar toe. En dat is een beetje te overdreven aan het komen. Ze is heel erg actief, en ze kan altijd de mensen opbeuren. Ze is daarbij ook wel heel erg koppig, en als haar iets niet aantstaat gaat ze dit ook gewoon zeggen.
    Hobby's: Ze trekt graag sfeerfoto's van haar vrienden en haar grote broer, ze leeft ook voor een groot deel voor muziek, ze speelt graag met de playstation, en ze houd er gewoon enorm veel van om met haar broer te chillen.
    Familie: Haar vader heeft hun laten zitten toen ze heel klein was. Dus herrinert ze haar er niet zo veel meer van hem maar toch nog een beetje, ze heeft wel een beeld van hem. Haar grote broer heeft haar voor een grootdeel eigenlijk opgevoed omdat haar moeder nadat haar vader hun heeft verlaten haar in de alcohol gestort. Haar broer is daarbij ook verslaafd aan weed maar vind dat niet zo erg. Ze houd enorm veel van haar broer en niemand zou hem moeten proberen kwetsen want met die persoon of personen zou het wel eens niet zo goed kunnen aflopen.
    Extra: Ze zal niet zo makkelijk jongens vertrouwen (behalve haar grote broer dan) door wat haar vader haar heeft aangedaan. Verder heeft ze een poes waar ze enorm gehecht aan is. Haar broer (die Anthony heet) en zijzelf lijken op geen kanten op elkaar. De meeste mensen kijken verbaasd als ze vertellen dat ze broer en zus zijn. Anthony lijk als twee druppels water op zijn moeder, en Abbi als twee druppels water op haar vader. En ze rookt.

    [ bericht aangepast op 7 sep 2011 - 18:42 ]


    Stop trying to control everything and just let go.

    En ohja voor de rol, ik zou graag een vriendin van een van de jongens zijn. Maakt niet uit wie. (hoopt stiekem op Zayn of Harry ^^)

    [ bericht aangepast op 7 sep 2011 - 18:38 ]


    Stop trying to control everything and just let go.

    Eventjes omhoog schoppen ^^


    Stop trying to control everything and just let go.

    Hihi, als je daar de rol voor wilt kun je het erbij zetten. Kies maar; Harry or Zayn? ^^


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old

    Urgh, euhm ik weet het niet ? Bij wie zou ze het beste passen denk jij ?


    Stop trying to control everything and just let go.

    Ik wil wel rol doen voor Harry

    t komt eraan ;D


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Ik dacht gelijk aan Harry ;R


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old

    Aan Harry ? Oké, mij goed. Jij mag kiezen : )


    Stop trying to control everything and just let go.

    Rol: Vriendin Louis Tomlinson please
    Volledige naam: Channella Symphonie Cooper
    Bijnaam: Symph
    Leeftijd: 18 jaar
    Uiterlijk met foto graag, het liefst onbekende mensen: This is her
    Karakter: Ze is vrij romantisch aangelegd, ze is zorgzaam, vriendelijk en kan de jongens in toom houden als ze te druk worden. Verder heeft ze humor en is ze een steunpilaar voor steun en advies. Ze doet altijd normaal tegen mensen, ook als ze hun niet mag, maar je moet haar niet boos maken, dan ben je echt de klos.
    Hobby's: Ze houdt van de natuur verkennen -wandelen dus-, gedichten schrijven, films kijken -romantisch, horror, she doesn't care-
    Familie: Ze heeft alleen haar moeder. Haar moeder heet Vivian Cooper en is nu 36, ze was 18 toen ze Channella kreeg.
    Extra: Will you tell me when you start?


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    HEStyles schreef:
    Extra: Will you tell me when you start?


    Als er mensen gaan reageren op me topic kan ik vanavond al beginnen met schrijven! ;d


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old

    Rol: Vriendin Louis
    Volledige naam: Emmelia Scarlett Schmidt
    Bijnaam: Emma
    Leeftijd: 16
    Uiterlijk met foto graag, het liefst onbekende mensen:

    Emma draagt het liefste skinny jeans met een simpel topje. je zult haar bijna nooit op hakken zien, ook omdat ze 1,80 lang is, maar ook omdat ze veel liever Sneakers draagt. ook draagt ze liever een sweater met capuchon en handschoenen zonder vingers.
    Karakter: Emma kan heel hyper zijn en is bijna nooit rustig.. ze houd het liefste slaapfeestjes met haar vrienden. je moet haar niet boos krijgen want dan is ze niet te houden.. ze is al heel vaak de les uitgestuurd omdat ze niet oplette in de les of omdat ze gewoon zat te klieren.. Emma kan ook heel aardig zijn als je haar eenmaal kent. als je haar vijand bent kom dan niet te dicht in de buurt.. ze heeft heel vaak dingen gekneusd met sporten of freerunnen. doet graag gevaarlijke dingen.
    Hobby's: Freerunnen, Paardrijden, dansen, zingen, snoep eten, drummen.
    Familie: De schmidt's zijn een gewone familie. Vader, Robert (49), Moeder, Jenny (45), Broer, Michael (22), Tweelingzus, Mayala (Maya) (16), Zusje, Luna (13)
    Extra: Ze gaat nooit weg zonder haar iPhone, handschoentjes en haar oordopjes.

    Kun je me laten weten als ik de rol heb??

    Xoxo

    [ bericht aangepast op 7 sep 2011 - 19:30 ]


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    doe mij dan maar nieuwe vriendin ;D


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Ik wil heel heel graag voor Niall, maar waarom lijkt dit zo op mijn verhaal? ;$


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    Ik wil heel heel graag voor Niall, maar waarom lijkt dit zo op mijn verhaal? ;$


    Dat doet het niet, dat van jou lijkt op wild child en ze gaat naar een kostschool en zo. Hier niet,


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old