• ik moest bij de orthodontist plaats nemen en wachten en er zat een andere jongen ergens met zijn vriendinnetje ofzo te praten en die vroeg in welke klas hij zat. hij noemde dus wat namen op en zei toen opeens van gewoon coole mensen en dan heb je ook nog al die lelijke kinderen net als die jongen daar en ik zag dat hij naar mij wijste ik had echt zoiets van wie the hell denk je wel niet dat je bent?!!

    iemand ook wel eens zoiets aparts gehad? xD ( en ik wou dit even kwijt xD )


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    uh nee eigenlijk niet x]
    had hem erop aangesproken


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Wat een megool, seriously, ik zou echt gaan schreeuwen naar hem joh (krul)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Meteen slaan, zulke mensen(cat)

    Waarom heb je hem niet verteld dat hij net zo lelijk is als hij zich gedraagt? Getver, wat een sukkel.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik zat een keer te wachten bij de dokter, en toen zei een jongetje: "Mama, waarom heeft dat kindje meisjesschoenen aan?"
    Ik had toendertijd en nu weer kort haar, en was ik best jongensachtig, dus ik glimachte alleen maar begrijpend naar de moeder. Die moeder heel droog: "Omdat het een meisje is, Simon."

    Na afloop moest ik toch wel even heel hard lachen :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Malice schreef:
    Meteen slaan, zulke mensen(cat)


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    Malice schreef:
    Meteen slaan, zulke mensen(cat)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Malice schreef:
    Meteen slaan, zulke mensen(cat)


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Uneventful schreef:
    Waarom heb je hem niet verteld dat hij net zo lelijk is als hij zich gedraagt? Getver, wat een sukkel.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Malice schreef:
    Meteen slaan, zulke mensen(cat)


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Hij moet vast en zeker er als een model uitzien.
    *gayhand*


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Sukkel dat hij is, je had iets terug moeten zeggen !
    En ja, gisteren als ik naar de trein liep. Ik was bijna een zo'n automatische schuifdeuren om de hal van het station binnen te gaan, zaten er buiten twee blonde trienen met hun liefjes (Marokkanen, turken, weet ik veel het waren buitenlanders) en tja opeens begon één van die twee meisjes zo; "Ja, die daar met haar rood/paars haar. Die kan je versieren!" Begint die andere meisje zo van "Hey lekkerding, lekkerding!" naar me te roepen en zo --'

    Hoe gemeen kun je zijn


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    WTF, wat een idioot zeg. Je had iets moeten terugzeggen.

    Op mijn basisschool noemden ze me wel eens lelijk. Toen trok ik het me nog aan, maar als ik nu foto's terugzie lach ik ze echt uit, aangezien ze geen ogen in hun hoofden hadden blijkbaar. Ik was gewoon een heel normaal meisje, maar ach.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Ik denk mede door je rode pony (:
    Zulke reacties blijf je houden.. Maar dat betekent niet dat het aardig is..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you