• Ik verlang weer naar de brugklas. Alles was veel leuker en je had tenminste een reden om je slecht te kleden, een puist te hebben, door te gang te rennen en een mega tas te hebben.
    De 2e klas valt zo tegen...

    En omdat Kath de brugklas zo mist gaat ze morgen bruggers knuffelen.

    (...)

    whaha wij konden echt ALLES maken en toen zat ik nog bij Liefkind Raquel in de klas!! en in Groep 8 werd je ook niet echt aangekeken op je style [/Bij ons!!]

    als k terug zou moeten naar groep 8 dan zou dat again een hell worden-_-


    Why don't you break my heart

    (...)
    als k terug zou moeten naar groep 8 dan zou dat again een hell worden-_-


    Bij mij ook.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik verlang weer naar de brugklas. Alles was veel leuker en je had tenminste een reden om je slecht te kleden, een puist te hebben, door te gang te rennen en een mega tas te hebben.
    De 2e klas valt zo tegen...

    En omdat Kath de brugklas zo mist gaat ze morgen bruggers knuffelen.


    Tsja, ik zit inmiddels alweer in de vierde... pfff de eerste is echt lang geleden als je der zo over nadenkt :S

    (...)

    Tsja, ik zit inmiddels alweer in de vierde... pfff de eerste is echt lang geleden als je der zo over nadenkt :S
    mwaha =]

    Ik ben benieuwd of bruggers het een eer vinden als een 2e klasser hun komt huggen =]

    Ik ben benieuwd of bruggers het een eer vinden als een 2e klasser hun komt huggen =]

    whaha vast wel xD


    Why don't you break my heart

    (...)
    whaha vast wel xD
    Je had voor het laatst moeten zien. Een 3e klasser vroeg aan iemand of die zijn afgelebberde flesje wilde dragen. Dat kind was helemaal happy xD

    (...)Je had voor het laatst moeten zien. Een 3e klasser vroeg aan iemand of die zijn afgelebberde flesje wilde dragen. Dat kind was helemaal happy xD

    whaha xD hoee cool..dat ga ik ook uitproberenxD miss dat t werktxD ik ken brugwuppies,,die zijn naajsxD wel beetje bangerigxD


    Why don't you break my heart

    Ik ben nog een brugger.

    Ik zit al in het vijfde… Dus hierna nog een jaartje en dan… Afgestudeerd! :')

    xX Elien


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    Het allerliefst zou ik weer terug naar groep 8 willen!!


    mwhauhhaa ik ook x3
    toen satk nog by myn geweldige gaykiddo's en myn ''ECHTE'' vrienden


    We can only learn to love by loving.

    Mm, je mag van mij ruilen met mij, ik ben blijven iztten in de eerste n__n. En nee ik ben niet dom. Ik deed alleen nooit me huiswerk enzo, haalde altijd onvoldoendes, en ging alleen maar op stap met vrienden, en nu, nu zit ik met al die onervaren brugklassers opgescheept, maarja eigenschuld. u__u


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Basisschool is veel leuker als de middelbare. <3
    daar bestond geen Jurjen=D, en geen Xander of gangen vol met huppelkutjes.


    Sweet dreams will come true.

    Basisschool is veel leuker als de middelbare. <3
    daar bestond geen Jurjen=D, en geen Xander of gangen vol met huppelkutjes.


    idd
    op de basisschool kon je nog gewoon lekker jezelf zijn ZONDER Al die nakijkende blikken en dat gefluisterd als je langsloopt


    We can only learn to love by loving.

    Weetje ,, groep 2 was pas chill ,, geen hw, of leren ,,gwn de hele dag niks doen xD


    Crack a bottle