• Ik heb gisteren de boeken voor mijn studie opgehaald en ze zijn echt zo gaaf. Ik heb gewoon een heel boek over schrijven, de 'schrijfwijzer'. Echt superhandig, haha (: En nog allemaal andere gave boeken, zoals eentje over Griekse mythes en ook een over proza en poëzie. Echt geweldig en het beste is nog dat ze allemaal echt van mezelf zijn, want ik heb ze gekocht ^^ Veel beter dan op de middelbare.

Iemand anders nog gave boeken gekocht/gelezen/gekregen de laatste tijd? (krul)

[ bericht aangepast op 7 sep 2011 - 13:59 ]

Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

Ik heb een paar dagen geleden The Truth About Forever van Sarah Dessen binnen gekregen en heb ook The Catcher in he Rye van J.D. Salinger geleend. Beide zijn erg leuke boeken. :3

wth.

Wat ga je studeren dan?

Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

Nederlands (:

Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

Finnick schreef:
    Nederlands (:

Zou persoonlijk niets voor mij zijn, maar jij ziet het duidelijk helemaal zitten ^^
    Waar ergens als ik vragen mag?

Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

Negligible schreef:
    (...)
    Zou persoonlijk niets voor mij zijn, maar jij ziet het duidelijk helemaal zitten ^^
    Waar ergens als ik vragen mag?

Ja, ik heb er echt zin in. Maar ieder heeft zijn eigen ding natuurlijk ^^ Ik ga in Leiden studeren.