• Nou ik was vandaag met een vriendin in de pauze haar telefoonlijst aan het afgaan en toen kwamen we bij een jongen uit.
    Die vriendin zei: 'Hij heeft echt een kut leven. Heeft zichzelf al twee keer geprobeerd te vermoorden. Bijna iedereen van wie hij ooit hield is dood. Zijn oma's, opa's, zusje, vader.'

    Dat heeft me aan het denken gezet, hoe stom het ook klinkt. Aan de problemen die bij elk kind schuilt.
    Want ik denk dat bij iedereen wel iets kut's in het leven gebeurt is. Bij mij, maar ook degene die boven jou heeft gepost en degene onder jou. Dat denk ik dan. Daarom zou ik niet zo snel jaloers op iemand zijn.
    Ik denk ook dat iedereen wat leuks in het leven heeft, ligt er maar wat je er van maakt.
    Nu wil ik jullie mening weten.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Eum duh. Niemand heeft het perfecte leven.

    McTrusty schreef:
    Eum duh. Niemand heeft het perfecte leven.


    Nou ik ken zeg maar mensen, zijn die zijn er over eens dat ik een perfect leven heb. En die zijn er over eens dat Jan een perfect leven heeft enz.


    "Ignite, my love. Ignite."

    HeyApple schreef:
    (...)

    Nou ik ken zeg maar mensen, zijn die zijn er over eens dat ik een perfect leven heb. En die zijn er over eens dat Jan een perfect leven heeft enz.

    NIEMAND heeft een PERFECT leven. Hoe graag mensen dat ook willen en hoe hard ze het ook schreeuwen. Geen enkel leven is perfect


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Jamess schreef:
    (...)
    NIEMAND heeft een PERFECT leven. Hoe graag mensen dat ook willen en hoe hard ze het ook schreeuwen. Geen enkel leven is perfect


    Dat snap ik ook.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Niemands leven is perfect, al denken sommige mensen dat van elkaar, iedereen heeft problemen, groot of klein, en die weet niet iedereen van elkaar.


    I've never told a lie, and that makes me a liar.

    De jongen die mij jarenlang heeft gepest is de broer van een vriendin van me. Hij was zelf van zijn vorige basisschool weg gepest. Die vriendin van me vertelde laatst hoe zij het ervaren had, zij heeft nooit vrienden gehad op haar 1e basisschool, alleen omdat haar broer zo gepest werd. Zelfs als je zelf niet gepest wordt kan je alsnog een rot periode hebben dankzij het pesten.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Ik heb genoeg dingen mee gemaakt in mijn leven en ook nog steeds ook al ben ik nog maar 14. Hou het positief dat doe ik altijd, maar dan komt het meestal wel 10x harder aan.


    A girl should be two things: Classy & Fabulous. <3

    Dat niemand een perfect leven heeft, daar zijn we het inmiddels over eens. Maar het is wel zo dat de mindere leuke kanten op verschillende niveaus liggen bij mensen. Zoals die jongen die iedereen verloren heeft en uit depressie twee keer zelfmoord heeft gepleegd, zal het wel erger getroffen hebben dan één of ander 'perfecte' jongen die baalt omdat zijn grootvader in het ziekenhuis is opgenomen.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Athletics schreef:
    Ik heb genoeg dingen mee gemaakt in mijn leven en ook nog steeds ook al ben ik nog maar 14. Hou het positief dat doe ik altijd, maar dan komt het meestal wel 10x harder aan.


    Same here, alleen ben ik 15.

    Niemand is perfect, het is gewoon zo.
    Als klein meisje heb ik ook genoeg mee gemaakt. Dat heeft mij nu zo gemaakt zoals ik ben.
    Ik heb wel geleerd om positief te blijven.
    Als ik al mijn fouten optel en dingen die er gebeurt zijn dan is het een hoop.
    maar als nog vol ik mijn pad en schrijf van mijn leven mijn eigen boek.


    Some angels have no wings.

    Tot voor kort werd ik wel eens gemept door mijn "vrienden". Was niet prettig, maar niemand merkte het. Ik ging me verschuilen achter schrijven en school (ik ging steeds meer daarop focussen) en dat heeft zijn sporen achter gelaten. Verder ben ik nu heel erg gelukkig, maar ik weet ook wat het is om iemand aan zelfmoord of zelfs kanker te verliezen. Dat tweede weet ik niet precies, omdat ik toen nog niet geboren was, maar leukemie heeft mijn opa weggenomen en ik mis hem iedere dag heel erg (ook al ken ik hem niet). Ik droom soms zelfs wel dat hij en mijn andere opa (heb ik ook nooit gekend, hij heeft een herseninfarct gehad) tegen me praten en dat ik ze dan kan omhelzen. Sorry dat ik afdwaal maar zo voelt het voor mij nogal vaak...


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ja, dat vind ik ook altijd zo erg, dat dood bij het leven hoort terwijl het tegengestelde zijn.
    En inderdaad, iedereen heeft zijn eigen verhaal.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Padalecki schreef:
    Dat niemand een perfect leven heeft, daar zijn we het inmiddels over eens. Maar het is wel zo dat de mindere leuke kanten op verschillende niveaus liggen bij mensen. Zoals die jongen die iedereen verloren heeft en uit depressie twee keer zelfmoord heeft gepleegd, zal het wel erger getroffen hebben dan één of ander 'perfecte' jongen die baalt omdat zijn grootvader in het ziekenhuis is opgenomen.


    comfort in c h a o s

    ik heb ook wel veel meegemaakt ondanks dat ik pas 15 ben, maar het moeilijkste vind ik dat ik het nooit heb los gelaten. ik heb nooit iemand echt in vertrouwen genomen en me hele levens verhaal vertelt, dat komt omdat ik ooit wat 'probleempjes' heb verteld aan een paar vriendinnen, en een paar dagen later hoorde ik van een vriendin dat een andere vriendin zei: 'Jezus, die heeft ook veel problemen, wat een probleemkind' en dat kwetste me nogal ;/ nu heb ik een vriendje aan wie ik het wel wil vertellen, maar ik ben bang dat hij er hetzelfde over zou denken en dat hij me ook een 'probleemkind' vind.


    I am the master of my fate, I am the captain of my soul

    Don't judge by the cover.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.