• Hello,

    Ik was iets aan het lezen en paar dagen geleden en toen kwam er een nieuw ideetje voor een nieuw verhaal. Ik heb er nog geen verhaallijn van gemaakt, maar gewoon een paar zinnetjes. ( Eigenlijk is dat hetzelfde).

    - (MEISJE)krijgt sinds een kort tijd visioens en flashabck.
    - Elke ochtend krijgt (MEISJE) visoenen over wat er dat gaat gebeuren.

    En de rest weet ik nog niet, maarik weet niet of dit echt wat is?

    Lijkt het jullie een goed idee om er een verhaal over te schrijven?

    X.


    Ik heb ongeveer een ideetje:

    -meisje heeft ongeluk gehad --> visioenen.
    - verschillende visioenen goede en slechte.
    - een slechte over (weet niet of het een bieber verhaal is) dat hij dood gaat ofzo (vermoord)
    - daardoor gaat ze opzoek naar hem om het te stoppen
    - vind hem, hij denkt dat ze gek is.
    - ongeluk vind plaats maar hij gaat nog net niet dood
    - hij heeft spijt .

    goed of niet?

    [ bericht aangepast op 6 sep 2011 - 19:35 ]


    I love BTR and One Direction!

    Het is voor mij nogal nietszeggend. Iemand krijgt visioenen. En dan? Zet je verhaallijn wat sterker in elkaar zou ik adviseren :]


    No growth of the heart is ever a waste

    C18 schreef:
    Het is voor mij nogal nietszeggend. Iemand krijgt visioenen. En dan? Zet je verhaallijn wat sterker in elkaar zou ik adviseren :]


    Ja, daar ben ik mee bezig.


    I love BTR and One Direction!

    Je hebt inderdaad nog een wat duidelijkere verhaallijn nodig voor ik kan zeggen of het me wat lijkt of niet.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Nee, teveel voorkomend D: sorry


    All I have in life, is my imagniation.

    Taize schreef:
    Je hebt inderdaad nog een wat duidelijkere verhaallijn nodig voor ik kan zeggen of het me wat lijkt of niet.


    Hahaha ik weet het. Ben nu bezig met een verhaallijn.


    I love BTR and One Direction!

    beter?


    I love BTR and One Direction!

    Ik heb nu een verhaallijn.


    I love BTR and One Direction!

    Vertel?
    Ik wil het wel horen

    het doet me erg denken aan een boek van Simone Van der Vlugt - of hoe ze nu ook weer noemt - een dat gaat ongeveer over hetzelfde als jij net uitgetypt hebt.


    comfort in c h a o s

    Austen schreef:
    het doet me erg denken aan een boek van Simone Van der Vlugt - of hoe ze nu ook weer noemt - een dat gaat ongeveer over hetzelfde als jij net uitgetypt hebt.


    In mij dromen? Ja, daar lijkt het wel wat op, ja. Alleen daar gaat het over aanslagen.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Finnick schreef:
    (...)

    In mij dromen? Ja, daar lijkt het wel wat op, ja. Alleen daar gaat het over aanslagen.

    Neen, ik denk het niet, ik dacht dat het Vlinders was, of schuld, maar ze lijken er alledrie eigenlijk wel wat op.


    comfort in c h a o s