• Oke, ik weet niet of er hier al een topic over was, sluit deze anders maar, maar ik dacht, aangezien er toch heel wat mensen van Quizlet naar haar toe gaan, waarom regelen we dan geen meeting.
    Ik ga samen met, warschijnlijk, een vriendin en anders gaat mijn beste vriend misschien mee, maar daar kom ik morgen nog allemaal achter. Ik ben zelf pas rond vijf uur in Amsterdam, aangezien ik warschijnlijk pas rond drie uur uit ben en ook nog twee uur moet treinen, maar er zijn vast we mensen die al eerder bij de HMH zijn, dus dan maken we ergens een Quizlet groep, van mij part mensen die met een groot bord met Quizlet erop ergens gaan staan.

    Wie gaan er mee???

    O ja, en, als dit topic niet gesloten word, is er dan iemand die eerder aanwezig kan zijn en samen met mij alles wilt helpen regelen?


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Niemand??


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    uhm je maakte het behoorlijk laat xD Dus het is even wachten nog x'D


    Ligt and Darkness are both very different..

    heel goed idee, maar ik kan er niet heen ):


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Even omhoog schoppen, dat de mensen die wel gaan dit ook lezen.


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Bah, ik wil D:
    Zo kut dat ik dan zeilkamp heb...


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Omg ik luister het nu en wou zelf een Topic over haar openen en toen ineens kwam dit topic voorbij vliegen, CREEPY!

    Avril haar concert is op 13 september toch? of 14? :'D ik kan helaas niet gaan want heb geen tickets plus niemand om mee te gaan.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Raveleijn schreef:
    Omg ik luister het nu en wou zelf een Topic over haar openen en toen ineens kwam dit topic voorbij vliegen, CREEPY!

    Avril haar concert is op 13 september toch? of 14? :'D ik kan helaas niet gaan want heb geen tickets plus niemand om mee te gaan.


    Er zijn nog kaartjes, en je hebt mij, misschien dat er later vandaag blijkt dat er niemand met mij mee kan.


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    MsLestrange schreef:
    (...)

    Er zijn nog kaartjes, en je hebt mij, misschien dat er later vandaag blijkt dat er niemand met mij mee kan.

    Haha laat maar, ik heb het gecheckt dan kan ik zowieso niet, dan is m'n vriendin jarig.. ze is een grote Avril fan en kan zelf niet naar het concert dus dan blijf ik wel bij haar. ;P


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Raveleijn schreef:
    (...)
    Haha laat maar, ik heb het gecheckt dan kan ik zowieso niet, dan is m'n vriendin jarig.. ze is een grote Avril fan en kan zelf niet naar het concert dus dan blijf ik wel bij haar. ;P

    Haha, oke, jammer. Het lijkt me echt vet om daar met een hele quizlet gangbang te gaan staan.


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    MsLestrange schreef:
    (...)
    Haha, oke, jammer. Het lijkt me echt vet om daar met een hele quizlet gangbang te gaan staan.

    Hahaha 1 persoon minder of meer maakt toch niet zo veel uit? :')


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Ik wil, maar ik weet niet of er nog kaartjes zijn
    En die er zijn zijn vast heel duur
    En ik heb niemand die mee wil


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    MsLestrange schreef:
    (...)
    Haha, oke, jammer. Het lijkt me echt vet om daar met een hele quizlet gangbang te gaan staan.


    K. Now it's getting interesting.

    Raveleijn schreef:
    (...)
    Hahaha 1 persoon minder of meer maakt toch niet zo veel uit? :')


    Tja, er is nog niemand die wel kan en op dit topic heeft gereageerd, dus misschien ben ik wel samen met een vriend of vriendin van me, of ben ik helemaal alleen! Nee, dan sleep ik mijn zus wel mee, of ik ontvoer een vriendin van me die dan van me mee moet.


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Malice schreef:
    (...)

    K. Now it's getting interesting.

    Lol ik zou er zelf ook nog op reageren, een Quizlet gangbang.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Avox schreef:
    Ik wil, maar ik weet niet of er nog kaartjes zijn
    En die er zijn zijn vast heel duur
    En ik heb niemand die mee wil


    Er zijn nog kaartjes, die zijn 36,90 euro, en je hebt ons zodra je er bent. anders dan sturen we elke keer iemand naar het station om mensen op te halen zodat we iedereen in een groep ergens hebben staan.


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy