• Mijn vriend is binnenkort jarig en hij wordt 25. Maar nu is de vraag; Wat moet ik in godsnaam voor hem kopen? Ik heb niet ongelofelijk veel geld jammer genoeg. 50 is het meest wat ik zal uitgeven want meer heb ik dus niet op het moment. Maar dit is het, hij houdt niet zo van liefdes dingen zoals bijvoorbeeld een gedicht ofzo, want hij wilt nooit zijn ware gevoelens dan tonen want dan schaamt hij zich en hij houdt ervan om de macho te zijn hihi. Aftershave enzo vind ik ook zo standaard... Ik wil iets chills waarop hij zegt; That's so awesome!
    Hij houdt van films kijken, houdt van feesten en heeft een puppy waar hij gek op is. Iemand een ideetje voor een leuk cadeau?


    Dare to Live

    Maak een film over zijn puppy die aan het feesten is?


    -

    Genius schreef:
    Maak een film over zijn puppy die aan het feesten is?


    _O_


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Koop een waardebon. Of trakteer hem op een avondje uit. Of beiden, als je budget dat toelaat :].


    No growth of the heart is ever a waste

    Genius schreef:
    Maak een film over zijn puppy die aan het feesten is?

    Hahaha, dat is een apart idee.


    Dare to Live

    HAHA. Zo'n vriend had ik ook. Best irritant kwa cadeautjes. Ik had een hele mooie zilveren armband voorhem gekocht.


    To infinity and beyond •

    Genius schreef:
    Maak een film over zijn puppy die aan het feesten is?

    Amen.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Genius schreef:
    Maak een film over zijn puppy die aan het feesten is?

    -out


    "I shut my eyes in order to see.'

    C18 schreef:
    Koop een waardebon. Of trakteer hem op een avondje uit. Of beiden, als je budget dat toelaat :].

    Maar is dat niet te standaard D:
    Waarom zijn jongens zo moeilijk een cadeau voor te vinden :/


    Dare to Live

    Neem um mee naar de bioss. :'D


    'Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had

    Genius schreef:
    Maak een film over zijn puppy die aan het feesten is?


    Dat lijkt me echt leuk om te krijgen:]


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    Ik had dus wel iets liefs-achtigs gegeven ;'p Ook al wist dat hij daar niet zo héél goed mee om kan gaan ^^
    Maar ik had het toen weer een beetje verminder door er een mooi T-shirt bij te doen. Dan heeft hij ook echt iets tastbaars van je n___n


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes