• In oktober gaan we met alle 2de klassers voor 4 dagen naar Frankrijk.
    Ik kan serieus niet wachten om te gaan. Allen het hotel is echt crap -.-
    Like seriously het lijkt op een gevangenis met computers lololol.
    Het hotel.
    Als is het hotel crap we gaan er een geweldige tijd van maken.
    Gaan jullie dit jaar ook weg met school?


    "Haters will say what they want, but their hate will never stop you from chasing your dream" — Justin Bieber

    ik heb nog in een erger hotel gezeten hoor ook al was het toen maar voor 1 nacht, we hadden niets van badkamer of zo op de kamer, zelfs geen toilet

    O God. Arme jij.
    Ik ga dit jaar naar Berlijn. En ik heb nog geen idee wat dat gaat betekenen. ><


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    wow dat lijkt inderdaad net een gevangenis.

    En nee, maar toen ik nog op de middelbare zat ging ik in een gastgezin in London, dat was echt heel erg gaaf. +ik mag volgend jaar in het buitenland studeren, als ik dat wil.


    As travars

    iTwieber schreef:
    (...)
    Ja -gayhand- Niet een hotel die op een gevangenis lijkt in ieder geval

    Haha,oké, whatever you want. Blijkbaar ben je niet de enige die dat vindt.
    Bekijk het van de positieve kant: het heeft geen tralies.


    Felix

    laulotjee schreef:
    ik heb nog in een erger hotel gezeten hoor ook al was het toen maar voor 1 nacht, we hadden niets van badkamer of zo op de kamer, zelfs geen toilet

    Iewl gadver dan moest je zeker helemaal lopen als je moest pissen?


    "Haters will say what they want, but their hate will never stop you from chasing your dream" — Justin Bieber

    CrazyChicken schreef:
    (...)
    Haha,oké, whatever you want. Blijkbaar ben je niet de enige die dat vindt.
    Bekijk het van de positieve kant: het heeft geen tralies.

    Ja daar ben ik wel blij om en de computers lolol


    "Haters will say what they want, but their hate will never stop you from chasing your dream" — Justin Bieber

    ik ga naar sevenum volgende week ;'D ik verblijf hier_O_ en de andere groep verblijft lkkr in dat kleine kampeer boerderij (en minder luxer :'D ) (duivel)


    Shoganai i ne~

    Ik ga dit jaar naar Parijs met het 5de, 3 dagen (krul)


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Misschien ziet het er van binnen juist wel goed uit, wie weet?

    Ik kan kiezen tussen Dublin, Londen, Barcelona, de Alpen, de Ardennen, Berlijn en Rome.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ben ik blij dat wij in een hout gebouw gaan, want we gaan naar de ardennen en het gaat echt hard sneeuwen dan als we net gaan ;O


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Yep, wij gaan naar Wallonië met de tweedejaars en daar allemaal spelletjes in het Frans doen (;

    Je moet maar zo denken, het meeste van de tijd ben je NIET op de hotelkamer (nerd)


    dream, dare, fly!

    Ik heb dit jaar uitwisseling, weet alleen nog niet waarheen (:


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Het ziet er uit als een soort hostel, valt hartstikke mee.


    SLOAN.