Vandaag zijn de eerstejaars gaan klagen bij een leerkracht dat het saai was tijdens de middagpauze en dat de middagpauze te lang duurt????!!!
Dus wat hebben ze gedaan ze begon schippertje mag ik over varen en verstoppertje en nog andere spelletjes te spelen!
En die leerkracht zei zo tegen mij en mijn vrienden, kom doe mee!?!
Wij zo vlug weg!!!;d
Het is toch niet meer de lagere school, het is de middelbare school!!!
xDxD
-
5 sep 2011 - 19:325 sep 2011 - 19:38
Genius schreef:
Laat ze lekker, alsof je gelijk vet stoer moet zijn als je op de middelbare zit.
nee tuurlijk moet je dan niet stoer doen
Maar zelf een leerkracht van ons lachte toen dat we dat vertelden!
En zeker ook toen dat we vertelden dat ze doen alsof hun boekentas een gitaar is en dat ze daar dan zitten te zingen en gitaar te spelen!5 sep 2011 - 19:39b114 schreef:
(...)
nee tuurlijk moet je dan niet stoer doen
Maar zelf een leerkracht van ons lachte toen dat we dat vertelden!
En zeker ook toen dat we vertelden dat ze doen alsof hun boekentas een gitaar is en dat ze daar dan zitten te zingen en gitaar te spelen!
Ik heb respect voor ze.-
5 sep 2011 - 19:40Bandicoot schreef:
Ze zullen wel wennen.
Maar het feit dat ze erover gaan klagen vind ik wel apart... Dat doe je toch ook niet over het feit dat je te vaak van lokaal moet ruilen of dat je kluisje te klein is...
Maar ik zou ze gewoon laten, als ik jou was...
Dat doe ik ook zo lang dat ze mij niet beginnen uitschelden want der zei zo iemand van het eerstejaar tegen iemand van het tweede jaar! Dat haar broek lelijk was, het was gewoon een jeansbroek zoals alle andere?5 sep 2011 - 19:41het saai was tijdens de middagpauze en dat de middagpauze te lang duurt????!!!
What? Hoe kan een pauze nu te lang duren omfg faggots5 sep 2011 - 19:43McTrusty schreef:
(...)
What? Hoe kan een pauze nu te lang duren omfg faggots
Ik vraag mij ook af hoe een pauze te lang kan duren?!?
Na dat we ongeveer 20 minuten hebben gegeten mogen we naar buiten en dan hebben we nog 30 minuten - 35 minuten pauze ongeveer!5 sep 2011 - 19:43Moriarty schreef:
oh god dat is best wel ergI hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.
5 sep 2011 - 19:445 sep 2011 - 19:44Haha ik zou het misschien wel doen maar er is gewoon geen plaats (:
"In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"
5 sep 2011 - 19:45Genius schreef:
Laat ze lekker, alsof je gelijk vet stoer moet zijn als je op de middelbare zit.Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.
5 sep 2011 - 19:46CountMeIn schreef:
Dus? Als die kinderen zich vervelen, laat ze toch. If u don't like it, ignore it.I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury
5 sep 2011 - 19:46First schreef:
Haha ik zou het misschien wel doen maar er is gewoon geen plaats (:
Bij ons is er genoeg plaats!!!5 sep 2011 - 19:46gewoon meedoen, kun je toch lachen 8D
"Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli
5 sep 2011 - 19:47b114 schreef:
(...)
Bij ons is er genoeg plaats!!!
Wij hebben ook een grote speelplaats maar die "grote" lopen gewoon in de weg.
En ze moeten hun waarschijnlijk nog aanpassen aan het middelbaar.Ik moet dat ook nog altijd doen hoor."In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"
5 sep 2011 - 19:48Ik zie niet in wat daar erg aan is. Waarom zouden ze zich opeens heel volwassen moeten gedragen als ze op de middelbare school komen? :'D
"Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan
5 sep 2011 - 19:48