• Een eReader of het boek met papier en inkt, en waarom?

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    Boek sowieso, veel fijner lezen en leuker!

    Boek, een E-reader zal nooit hetzelfde gevoel geven als een boek.

    BOEK.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    boek, leest makkelijker

    Een boek! Want boeken ruiken lekker, je kan ze aanraken en het omslaan van de bladzijden werkt haast therapeutisch (cat)


    "I shut my eyes in order to see.'

    StoryBelle schreef:
    Boek.
    Kill all the E-readers!
    Boeken ruiken gewoon lekker en zijn fijner om te lezen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Boek. Leest fijner.


    Bored.

    eReaders zijn echt achterlijk. Kun je net zo goed online een verhaal lezen.(joehoe)
    Bij een boek heb je die heerlijke geur als ze al tien jaar in een kast hebben gelegen, en dan hoor je die bladzijden. Het is leuk om te lezen bij kaarslicht. En een boek moet je niet opladen. (joehoe)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Een boek, for sure. Het omslaan van de bladzijde, de geur en herinneringen die eraan vast zitten, dat heb je niet bij een eReader. En het leest vervelend, vind ik

    Ik ben toch voor boeken. Het voelt veel beter om een boek vast te hebben. Bij een boek heb ik vlugger de neiging om verder te lezen XD
    Het boek heeft vaak ook een verhaal - in de bib iemand die iets erin gekrabbelt heeft: een slagzin ofzo, een vlek, vuiler (al veel gelezen)
    Het is gezelliger

    [ bericht aangepast op 18 sep 2011 - 20:11 ]


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    een boek; een ereader haalt het "klassieke" weg.


    | Reality is for people that lack imagination |

    Boek. Als je via een e-reader lees is het hele gevoel van pagina's omslaan en hoe ver je bent in een boek weg.


    I was an angel living in the garden of evil

    Ik heb nog nooit een e-reader gebruikt. Het lijkt me wel handig voor vakanties, om niet een heel aantal boeken mee te moeten sleuren. Maar daarbuiten heb ik toch liever de papieren versie. :'D


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Galleon schreef:
    Boek! Elektronisch lezen is gay. (cat)
    En een boek in je handen hebben is veel fijner, en verslavender haha ;3 En ik hou van het geluid van bladzijdes omslaan ;d


    Het geluid van bladzijdjes omslaan LOL:Y)

    Fuck e-readers, books run the world*O*


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Boek.


    I am an idiot, I move.