• Hoe kan je per bladzijde een nieuwe koptekst doen? Ik heb namelijk echt geen idee hoe het moet. Wie kan me helpen?
    Alvast bedankt. :)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Kan dat dan? Ö


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Hoe bedoel je per bladzijde? :')

    [ bericht aangepast op 5 sep 2011 - 18:27 ]


    Not all those who wander are lost.

    Mhm, daar is een knopje voor, dat je het even en oneven bldzijden apart doet...
    Maar hoe bedoel je precies?


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Daar heb ik ook altijd moeilijkheden mee. Ik weet zelf niet hoe het moet.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    NurseJoy schreef:
    Mhm, daar is een knopje voor, dat je het even en oneven bldzijden apart doet...
    Maar hoe bedoel je precies?
    Dat je bv op pagina 1 voorwoord zet en dan op pagina twee inleiding en dan op pagina drie weer iets anders.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Idgi

    Ugh, was dat niet iets met dat je eerst een index moest maken en dat hij dat dan automatisch doet? O.o Ik heb geen idee eigenlijk.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ik ben ee keer heel lang bezig geweest dat uit te vinden.. Maar voilá.. ik ben het weer vergeten. Hopelijk weet iemand het, want dan weet ik 't ook weer.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Atropos schreef:
    Ik ben ee keer heel lang bezig geweest dat uit te vinden.. Maar voilá.. ik ben het weer vergeten. Hopelijk weet iemand het, want dan weet ik 't ook weer.
    Ahh suxz.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Echt niemand, want ik moet dat zo nu eigenlijk wel weten. x')


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    Echt niemand, want ik moet dat zo nu eigenlijk wel weten. x')

    Ik smart je eigenlijk niet? :x

    McTrusty schreef:
    (...)
    Ik smart je eigenlijk niet? :x
    Je weet wel ... Een koptekst in Word. Wel als je dat intypt is dat op elke pagina hetzelfde, wel ik moet dat voor iedere pagina anders hebben.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    (...)Je weet wel ... Een koptekst in Word. Wel als je dat intypt is dat op elke pagina hetzelfde, wel ik moet dat voor iedere pagina anders hebben.

    Aaaaaah!! Oh!

    Ik weet eigenlijk niet hoe het gewoon al moet eigenlijk. Mss toch maar Publisher gebruiken? :Y)